Følg Med i tråde

Tags:    udvikleren.dk

Jeg finder det rimeligt irriterende at, når jeg vælger at følge med i en tråd viser påstår den næste gang jeg besøger siden at der er n nye posts i de tråde jeg følger med i hvor n var alle de posts der allerede var i den tråd da jeg valgte at følge med i tråden, og at der faktisk reelt ikke er nogen post jeg ikke har læst.


Ville også være rart hvis man kunne sætte en profil setting så man automatisk følger med i tråde man poster i :)



Synes bare generelt, at der skal vises mere fra de forskellige fora på forsiden, og mindre nyheder. Det er jo trods alt derfor vi kommer herind osv.

Og måske også at tråde med nye indlæg, rykkes op på en liste osv... mere så folk kan blive ved med at poste i "hotte" tråde osv... (gogo phpBB funktionaliteter!)



Jeg er enig, Nørden. Begge dine forslag ville være dejlige.



Nørden, første del af din post var en bug som også har irriteret mig længe - nu når du har sat fokus på den, så måtte jeg jo hellere få kigget på det :). Prøv at lege lidt med det nu, det burde være fixet.

Mht. indstillingen så vil jeg overveje det til næste version af sitet :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Det ser da udtil at virke :), kan ihvertfald ikke få det til at fejle.

her er så et par andre (foreslag):
-lav en liste over de tråde en user har postet i under profilen.
-lav en paging liste i bunden af artikel list siderne(tror jeg har sagt det før), de få gange man leder efter en artikel er det ret irriterende at man skal scrolle til toppen for at skifte side hver gang.
-vis hvilke udviklere der følger med i tråden ikke bare antallet :), er bare nysgerrig.
-kan godt tænkes noget af det her er sagt før, men da dette forum ingen søge function har åbenbart? så ved jeg det ikke.





Indlæg senest redigeret d. 29.02.2008 15:11 af Bruger #5620
t