Redigere artikel

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Jeg tror at jeg en gang har læst at man kan redigere i sine artikler efter at de er kommet op, men jeg kan ikke finde ud af hvordan.

Er der nogen der ved hvordan?



Jeps:
Bare gå ind på en hvilken som helst teknologi forum, og derefter klik under artikler "Skriv artikel"
Der står så en liste over artikler du allerede har skrevet, bare klik på en af dem, og du er inde i redigeringstilstand.. :)



Tak, det var lige det jeg søgte.
Måske ikke det mest logiske sted at lede....



Hehe nej....



Kan du så også huske om artiklen skal godkendes igen før ens rettelser kommer frem?



Tak, det var lige det jeg søgte.
Måske ikke det mest logiske sted at lede....


Nemlig... sjovt at der ikke er et FAST link ude i ens brugermenu, når det nu engang er det man "skal" lave her... altså... skrive artikler...

Men hver gang jeg lufter dette for kasper får jeg ikke rigtigt noget ud af det.

quote: "har travlt med andre projekter"... yes? men som bruger af dit produkt, forventer vi jo alle, at du giver dig 100% tid til det... så'en er brugere jo :)



Jeg har det lidt på samme måde mht. søge funktionen, jeg er nød til at gå ind i et subforum for at finde den, men måske er jeg bare blind.



Felix, du kan ikke bare klikke på "Søg på Udvikleren" i Generelt menuen øverst? :)

Jimmi, jeg synes din udlægning er lidt sjov - at skrive artikler er ikke det man SKAL gøre her (der er mange andre ting man kan gøre), om end jeg tror at vi alle sætter super stor pris på når nogen gør det :). Når det så er sagt så mindes jeg svagt at have snakket med nogen om sådan et link en enkelt gang eller to - tager jeg helt fejl hvis jeg føler at du overdriver din beskrivelse med "hver gang jeg lufter det for Kasper..." en smule? Oh well, jeg vil se om jeg kan finde på noget smart til næste version af sitet - det ER skrevet på min TODO liste, men eftersom jeg har utroligt travlt med andre projekter (there ya go Jimmy ;)), så kan jeg ikke love hvornår i får noget at se :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Du siger noget :$
son sagt: måske er jeg bare blind
Det er vist nu blevet konfirmeret.



Du siger noget :$
son sagt: måske er jeg bare blind
Det er vist nu blevet konfirmeret.

Din blindhed er hermed trådt ind i de voksnes rækker.
</dårlig humor>



Felix, du kan ikke bare klikke på "Søg på Udvikleren" i Generelt menuen øverst? :)

Jimmi, jeg synes din udlægning er lidt sjov - at skrive artikler er ikke det man SKAL gøre her (der er mange andre ting man kan gøre), om end jeg tror at vi alle sætter super stor pris på når nogen gør det :). Når det så er sagt så mindes jeg svagt at have snakket med nogen om sådan et link en enkelt gang eller to - tager jeg helt fejl hvis jeg føler at du overdriver din beskrivelse med "hver gang jeg lufter det for Kasper..." en smule? Oh well, jeg vil se om jeg kan finde på noget smart til næste version af sitet - det ER skrevet på min TODO liste, men eftersom jeg har utroligt travlt med andre projekter (there ya go Jimmy ;)), så kan jeg ikke love hvornår i får noget at se :)


Ved sgu ikke om det er hver gang jeg lufter det... men jeg har bare opgivet, og tilføjet linket i "Genveje"-boksen. Så har jeg gjort noget selv.

Synes dog det er lidt irreterende at man ikke kan ændre gamle artikler (fra < 2005?) hvis der har været fejl i det... men så'en er det jo.

Derudover siger jeg ikke at man SKAL skrive artikler her, men der er vel i bund og grund een af de mest essentielle ting der findes, og derfor er det lidt besværligt at man skal igennem sub-fora osv.
Hvis der er nogen der vil have linket til artikelskrivning, er det: http://www.udvikleren.dk/WriteArticle.aspx
Som sagt, tilføj det i jeres "Genveje"-boks, og så er det fikset.

Angående "den næste version af sitet", så kan du vel godt lave små ændringer uden at der skal laves design osv om... bare fordi det ikke er store ting, kan de jo godt bruges alligevel.



<< < 12 > >>
t