Seneste aktive tråde!

Tags:    udvikleren.dk

Jeg synes virkelig at noget vi mangler her på udvikleren.dk er "Seneste aktive tråde" ligesom "Seneste tråde" og "Seneste artikler"

En tråd der er noget ud af "Seneste tråde" listen, bliver kun fulgt af dem der allerede "abonnere" på den, det synes jeg er virkelig ærgerligt!



Så vidt jeg er informeret, bliver det muligt at holde öje med senest aktive tråde i den kommende version (btw Kasper, hvad er status på den? :) )



Jep, det er implementeret i næste version, som en del af "Seneste tråde" boksen i øvrigt.

Status? Puha, jeg tør dårligt udtale mig om det, men forhåbentligt ikke alt for langt ud i fremtiden :P

Mvh.

Kasper (TSW)



når i snakker om næste version, er det så en hel omkodning af siden bare for at torturer en selv, eller er det bare udviddelser og rettelser?



I denne omgang bliver det et nyt design samt forbedringer rundt omkring :). Sidst blev sitet jo kodet totalt om, så det er heldigvis ikke nødvendigt denne gang.

Mvh.

Kasper (TSW)



I denne omgang bliver det et nyt design samt forbedringer rundt omkring :). Sidst blev sitet jo kodet totalt om, så det er heldigvis ikke nødvendigt denne gang.


Lyder godt, Kasper :D Men inden du udgiver en ny version, så er jeg 100% sikker på at der er mange som har en masse forslag til ændringer/tilføjelser, så det ville være dejligt hvis du gad lave en tråd inden du for alvor udgiver en ny version ;)



t