Hvordan skal jeg lære mere?

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Hej alle.
Jeg har for et par dage siden fået afsluttet html-tutorialen på html.dk, men føler ikke, at jeg er kommet meget videre end mit udgangspunkt overhovedet. Jeg startede med ikke at kunne noget, og nu kan jeg da lidt, men ikke ret meget. Det man har lært er meget grundlæggende: (indsættelse af billeder, links, baggrundsfarve osv). Det er jo meget simple ting alt sammen.

Nu er jeg tilfældigvis kæmpe Harry Potter fan, så tag et kig på www.azkaban.dk og se der. Jeg ved godt at det, at der er flash på forsiden har blikfang, men siden er stadig bygget rimelig godt op. Det kan man jo slet ikke, med det man har lært af html-tutorialen..

Jeg har læst tutorialen rimlig grundigt og ovenikøbet skrevet alle tagsene ned, men hvad gør jeg nu for at lære, at få en hjemmesiden med et fedt design og ikke bare tekst, der står på lige rækker.

Skal man i virkeligheden bruge et program, eller skal man gøre som html.dk siger: bruge notepad, som er det eneste rigtige program?

Hvad gør jeg???

Tak på forhånd

//Farver

Enig med kasper, hvorfor grave et hul med hænderne når der står en skovl ved siden af.

Man lærer alligevel at grave.

Jeg synes bare, at det kunne være fedt at styre sin egen website om et emne som f.eks. Harry Potter, og så gøre den kendt, stor, informationsrig og alt det fede :D

Det er lidt svært når der ikke går mere en 10 linier før det første problem opstår ;D Der må da være et sted, hvor man kan lære noget mere..

Tjah, her på sitet fx :). Og når du bliver i tvivl, så spørg i det dertil indrettede forum - det er jo derfor de er der :)

Mvh.

Kasper (TSW)

<< < 12 > >>
t