hjælp til asp menu

Tags:    asp

hey

jeg har lavet et forum i asp. og har i min menu et link som jeg godt vil have åbnet i et nyt vindue. jeg har brugt følgende kode for at lave linket:

Response.Write " <a href=""player/player.html""" & dWStatus("Uploade and share you torrenst whit other...") & " tabindex=""-1""><acronym title=""Uploade and share you torrenst whit other..."">Lsiten to music</acronym></a>"

mit spørgsmål er nu hvad jeg skal tilføje og hvor henne i koden det skal tilføjes for at det åbner i et nyt vindue..

jeg har prøvet at bruge denne kode target='_blank' men kan ikke få det til at virke, kan måske være fordi jeg have sat den forkert det jeg ikke er så vand til at arbejde med asp. håber der er nogle som kan hjælpe mig.



6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du laver din menu på en top side, og sætter kun html koderne id den, så gemmer du den som f.eks. menu.inc.
På det sted den skal placeres indsætter du så:
Fold kodeboks ind/udKode 




Indlæg senest redigeret d. 18.05.2008 17:04 af Bruger #12703
Hvorfor overhovedet bruge simple ting som links i asp?

Hvorfor ikke bare udskrive det som rent html?



fordi hele min side er skrevet i asp og menu er i min inc_header.asp fil. og der ka jeg vel ikke bare indsætte det som html



Det kan du godt, du kan bare skrive ren html i din inc, og så includere den med ASP



Indlæg senest redigeret d. 17.05.2008 20:51 af Bruger #12703
okay. tak. hvordan includere jeg den så med ASP



okay. prøver jeg så på.. tak for hjælpen :)



t