Korrekt syntax?

Tags:    javascript

Hej mennesker :)
Bær venligst over med mig, hvis jeg glemmer noget i min post, eller ikke har brugt nok "point", da dette er min første dag på udvikleren.

Jeg har fået stillet følgende opgave:
Fold kodeboks ind/udKode 


Og skal så komme med en løsning, som kunne lyde noget i stil med dette:
Fold kodeboks ind/udKode 


Men jeg synes min løsnings model driller lidt, er der nogen der kan komme med et fornuftigt bud på hvorfor?



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg forstår stadig ikke en dyt.. Du kan jo bare sætte add til 395425559298... Nå men syntax: Kan ikke rigtig se noget.. Vil dog lige bemærke to ting:
Det er god stil at afslutte linjer med et semikolon (;)
Og at jeg håber at du ved at <= betyder mindre end el. ligmed...



Jeg synes ikke at det der giver nogen mening.. :S Hvad er det for et tal du prøver at opnå (395425559298???) Og hvorfor på den måde? Du forklare os ikke rigtig opgaven.. :P



Undskyld hvis jeg ikke forklarer mig godt nok :) Altså javascript delen er jo opbygget som et slags puslespil, som jeg så skal løse ved hjælp et andet stykke kode... hvilket jeg så forsøger på med min løsnings model. Problemet i min løsning tror jeg er min syntax?



såvidt jeg kan komme frem til giver den øverste løsning altid svaret at det er forkert, ihvertfald indtil et eller andet år efter år 628828.

while løkken har er et evigheds loop. du taster på om add er mindre endnoget men add ændrer aldrig værdi inde i løkken, så testen er enten altid sandt, eller også er den falsk og kommer slet ikke ind i løkken til at begynde med.


ps tror jeg ikke at date objektet kan representer det år.



Indlæg senest redigeret d. 18.05.2008 17:01 af Bruger #5620
t