Sende fra IFrame

Tags:    javascript

Hej. Jeg har lavet en lille Iframe til min hjemmeside, men mit problem er, at jeg ikke ved hvordan man sender data videre fra en iframe, F.eks. med POST eller GET metoden, så jeg kan behandle det i PHP bagefter.

Min kode er:
Fold kodeboks ind/udKode 





6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hold dig fra iFrames. I dette tilfælde er det hvist et textarea du skal bruge. Når du så har lavet det, laver du en submit button. Jeg vil råde dig til at kigge på nogen PHP tutorials...



Der er en artikel serie om wysiwyg editor under HTML/CSS, klart en fejl den ikke er rykket til javascript :), men i denne artikel serie er formentlig koden du skal bruge :)



Fold kodeboks ind/udKode 


Hvis du kan kode en WYSIWYG editor, så burde ikke være noget problem at læse ovenstående kode.



Indlæg senest redigeret d. 25.05.2008 14:40 af Bruger #10216
Et textarea??? Det blir sku en kedelig WYSIWUG editor :D

Min kunde skal bruge WYSIWUG, så jeg kan ikke bare give ham et Textarea. Der må da være en måde at sende det på???



Jep. Jeg fandt også ud af det til sidst. Og så når jeg skulle hente data ind fra MySql, så hentede jeg det, lagde alle HTML tags ind, og gemte det hele i et HTML dokument med php. På den måde kunne jeg hente siden ind i min iframe bagefter :D

Tak for hjælpen allesammen



Jep. Jeg fandt også ud af det til sidst. Og så når jeg skulle hente data ind fra MySql, så hentede jeg det, lagde alle HTML tags ind, og gemte det hele i et HTML dokument med php. På den måde kunne jeg hente siden ind i min iframe bagefter :D

Tak for hjælpen allesammen



t