Ændre <head> med JavaScript

Tags:    javascript

Er det muligt?
Sidder nemlig og er ved at lave et GreaseMonkey script, fordi mit Telia mobilt netværk ændre detaljeniveau til lavere, med et javascript som den indsætter automatisk... Kan man fjerne det med JavaScript?



Kan du ikke slå javascript fra evt?



hvis det ikke bliver kørt samtidig med det bliver indsat, kan du bare overskrive functionerne inden de bliver kørt.
Fold kodeboks ind/udKode 

Hvis scriptet bliver kørt lige så snart det er includet ville jeg sige det ikke kan fjernes.





Hvorfor virker denne replace ikke...? Firebug kommer med følgende: mssing ; before statement, line 31. Men kan ikke finde fejlen:
Fold kodeboks ind/udKode 




hvis det der er linie 31 så prøv at se på den forgående commando om du afsluttede den med ;



Som du jo sikkert ved er det ikke nødvendigt at sætte et semikolon efter en linje kode.... Derfor kan det umuligt være problemet (og BTW var der et ;...)



det er rigtigt nok lige med undtagelsen hvis de de to statements står på samme linie, i hvilket tilfælde du ville få den besked af du fik.

Og det kan godt være at de to statements ikke står på samme linie i dit script, men der kan ske en masse sjove ting fra serveren finder script filen til brugeren får den, som f.eks. at blive læst gennem et php script der fjerner new lines.

Kom kun med min kommentar fordi det jo faktisk det som fejlmeddelsen siger, og det min erfaring at fejlmeddelser som reel er meget korrekte.



Indlæg senest redigeret d. 29.05.2008 22:11 af Bruger #5620
Jeg tror persnligt at jeg har lavet noget galt i den replace linje, men har jeg det?



Det har du ikke nej... kig på linje 30, som Nørden nævner.

Men det kan jo også tænkes at det simikolon du fjerner med din replace forårsager den fejlmeddelelse du får.



Indlæg senest redigeret d. 29.05.2008 23:56 af Bruger #10216
Prøv at fjerne det første kolon:
Fold kodeboks ind/udKode 




t