Javascript If else??

Tags:    javascript

Hej derude!

Vill bare lige spørge om ikke det var muligt at lave en slags if else statement som ikke fylder særlig meget :P?

Altså det her link herunder sådan at hvis du jeg har trykket så bliver $nyhedsid vist men hvis jeg nu bare klikker en enkelt gang til så forsvinder den..

Er det muligt?? Altså fordi nu så skal jeg double klikke for at lukke kassen men vil gerne bare have et enkelt klik med det samme link.

<a href=\\"javascript:void(0)\\" onclick=\\"document.getElementById('$nyhedsid').style.display='block'\\" ondblclick=\\"document.getElementById('$nyhedsid').style.display='none'\\">

Mange tak :)



8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
document.getElementById('$nyhedsid').style.display=(document.getElementById('$nyhedsid').style.display=='block')?'none':'block';
document.getElementById('billedid').src=(document.getElementById('$nyhedsid').style.display=='block')?'pilned.png':'pilhen.png';





document.getElementById('$nyhedsid').style.display=(document.getElementById('$nyhedsid').style.display=='block')?'none':'block';



super tusind mange tak ;) Genialt!



Hmm er der også en kode der fungerer lidt på samme måde med billeder? for så vil jeg have at hvis den er foldet ud så viser den en pil der peger nedad og en der peger på teksten hvis den er foldet ind..



du kan bare give billedet et id også rette i dets src attribut
document.getElementById('billedid').src=(document.getElementById('$nyhedsid').style.display=='block')?'pilned.png':'pilhen.png';
Den skal skrives efter koden der retter display.



Ahh nice tak ;)



Hey forsåt ikke helt hvad du mener ved at sætte den efter. altså min nuværende kode er
Fold kodeboks ind/udKode 


og så skal jeg have din kode bygget på det med pilop og pilned



Ahh ok tak du en skat :P Btw ved du hvordan man laver en ajax popup med baggrund der fader? Ved godt hvordan jeg laver selve popup men kan ikke hitte ud af at lave den med fade :/



t