Lukke tråd uden point.

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Hej allesammen!

Jeg synes at hele forummet ville blive mere overskueligt, hvis det var muligt for folk at lukke deres egne tråde. (ikke slette, bare lukke). Også selv om der ikke var point på spil!



Folk kan fint lukke deres egne tråde. De gør det desværre bare sjældent :)

Jeg har dog svært ved at gennemskue hvorfor man skulle kunne lukke en tråd uden point? Den vises allerede på en anden måde end tråde med point, så hvad skulle næste step være - at den slet ikke blev vist eller hvordan? Jeg er lost her :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Indlæg senest redigeret d. 29.07.2008 09:01 af Bruger #1
At lukke en tråd er det samme som at sige: Løsningen er fundet. Derfor ville folk med samme problem have lettere ved at finde svar.



Tråde uden point er jo i princippet ikke til spørgsmål der kræver en løsning, det er mere til debatter osv.

Mvh.

Kasper (TSW)



Tråde uden point er jo i princippet ikke til spørgsmål der kræver en løsning, det er mere til debatter osv.

Det burde det sikkert være, men det er det jo ikke...



Jojo, det er det skam - der er bare nogen der vælger at ignorere det, men jeg synes ikke at der er nogen grund til at ændre et velfungerende system, bare for at tilpasse sig dem der vælger at afvige fra standarden :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Så må den ansvarlige for de forskellige fora vel gøre sig lidt klar.

Smide en advarsel, til om en mdr, og ellers bare lukke lortet.



Jamen Kasper: Hvad skal man så gøre når man ikke har flere point. Må man så ikke for hjælpe...? Det virker mærkeligt.



For det første så kan 500 point jo altså vare pænt lang tid, hvis man formår at bruge dem fornuftigt. For det andet så findes der jo altså metoder at tjene UP på :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Ja, men hvorfra skal en nybegynder vide hvor meget en UP er værd? Hvor meget skal han/hun give? Synes at vi måske skulle lave en "Start her" med informationer om siden, og om at UP's ikke bliver taget specielt alvorligt, men er en god måde at vise at svaret betyder noget for en.



Det synes jeg er en rigtig god ide. Er der nogen der har lyst til at bidrage til sådan en side? :)

Mvh.

Kasper (TSW)



<< < 12 > >>
t