Botnets eksploderer i størrelse

Tags:    it-nyheder

I løbet af bare tre måneder er antallet af fjernstyrede zombie-pc'er blevet fire gange større. Det kan skyldes vidt udbredte SQL-injections i den seneste tid.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2543



Så svært er det jo heller ikke at beskytte sine SQL-kald.. Jeg forstår virkelig ikke hvordan så mange kan leve i sikkerhedsstenalderen endnu :/



Så svært er det jo heller ikke at beskytte sine SQL-kald.. Jeg forstår virkelig ikke hvordan så mange kan leve i sikkerhedsstenalderen endnu :/


Prøv at kigge på en hvilken om helst datamatiker/datalog/whatever uddannelse. Der bliver bestemt ikke lagt vægt på sikkerhed!
Det er nok dér, problemet ligger.



Så svært er det jo heller ikke at beskytte sine SQL-kald.. Jeg forstår virkelig ikke hvordan så mange kan leve i sikkerhedsstenalderen endnu :/


Prøv at kigge på en hvilken om helst datamatiker/datalog/whatever uddannelse. Der bliver bestemt ikke lagt vægt på sikkerhed!
Det er nok dér, problemet ligger.

Det er velsagtens profilering og kommunikationsteknik der bliver fokuseret mest på, når det kommer til stykket, kunne jeg forestille mig?



t