KeyUp event i web application

Tags:    vb.net

Hej

Jeg skal til at lave en hjemmeside i Visual Studio 2008. Jeg har brug for at udløse en KeyUp event når brugeren slipper en tast i en textbox. Jeg har prøvet følgende kode, men Visual Studio genkender ikke System.Windows.Forms.KeyEventArgs.
Fold kodeboks ind/udKode 

Er der nogen der ved hvordan jeg få en textbox til at reagere på en KeyUp?

mvh Tarrild



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at google på asp.net key event.

Jeg tror den eneste løsning på dit problem er JavaScript. Det er ikke særlig brugervenligt at ændre indholdet af en textbox server side, det skal gøres client side.

Uanset om du vil gøre det client eller server side, tror jeg stadig du bliver nødt til at bruge JavaScript til at fange key event.



Prøv at google på asp.net key event.

Jeg tror den eneste løsning på dit problem er JavaScript. Det er ikke særlig brugervenligt at ændre indholdet af en textbox server side, det skal gøres client side.

Uanset om du vil gøre det client eller server side, tror jeg stadig du bliver nødt til at bruge JavaScript til at fange key event.


Jeg har prøvet at google det og det eneste jeg fandt var henvisninger til JavaScript løsninger. Jeg havde ikke lige tænkt over forskellen mellem clientside og serverside. Jeg kører videre med JavaScript løsningen. Tak for at slå det fast!



t