Feedback.. :)

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej allesammen!

Jeg har siddet og rodet med et nyt design, da jeg simpelthen var ved at blive træt af det gamle. Er kommet frem til dette, bemærk dog at jeg ikke er færdig! Mangler stadigvæk et header billede (vil meget gerne høre forslag!)

I må give mig feedback på alt! Design/kode/sprog (især under 'services'), men vil helst kun høre konstruktiv feedback

Frozen Illusions

Indlæg senest redigeret d. 13.09.2008 15:40 af Bruger #11328
Fonten er temmelig svær at læse, især pga at den lille.

Der er også nogle ikoner på service siden der ligger oven i hinanden.

Vil meget gerne have en ny portion feedback.. Har ændret lidt ved farverne og baggrunden ikke mindst! Hvad synes i? Synes personlig der er lidt for stor kontrast, men ved ikke helt hvor jeg skal rette...

Flotte farver.

Den lidt for store kontrast kan måske tweekes lidt ved enten at lade baggrunden være en maget sart lyseblå i stedet for grå, som du ikke bruger andre steder...

Eller også bare skrue rigtigt meget ned for din baggrund, den tager lidt for meget opmærksomhed som den er nu.. Måske kan du lave den helt ned i 10-20% i forhold til dens nutidige udseende.

Evt kan du skifte cirklerne ud med firkanter. Dér er også en kontrast på formerne...

Ja, men det er som du selv siger jo egentlig baggrunden der er for lys.. Skulle jeg ikke bare gøre den mørkere?

Syn's slet ikke at tingene hænger sammen. Brødtekst vs. bodycontainer vs. baggrund. Baggrund er ultra grå og kedelig, selv med cirkler er den kedelig. Bodycontainer har et bedre spil med den sort baggrund mod hvid og blå tekst. Der er som om at du vil to ting: holde det lyst men stadig lege med "high-tech" farver.

Men når jeg ser de der cirkler, så kan jeg ikke lade være med at tænke på Verner Panton. Det vil da være ultracool, hvis du kunne lave et design der er letlæseligt som også bruger et af Verner Pantons velkendte mønstre.
http://www.r20thcentury.com/images/globes2a.jpg
:)

<< < 12 > >>
t