Her er kæmpe-fladskærmen, der giver 3D i stuen

Tags:    it-nyheder

Panasonic er klar med en plasmaskærm på 103 tommer, som kan gøre stuen til en 3D-biograf. Men det kræver briller, som er synkroniseret med skærmen.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2617



Sådan en MÅ jeg have, så kan jeg se Paris Hilton i mere end naturlig størrelse i 3D, mit hjerte hvad vil du mer'

Eller, det jeg prøver at sige er vist; hvorfor er det Paris der skal bruges som ikon til en artikel om plasmaskærme?



Hæhæ må give Bertel ret. Det er sku nogle mærkværdige nyhedsbilleder der kommer nogen gange :-)



Hvem har ikke lyst til at se Paris i 3d? :D men fjernsynet kræver stadigvæk 3D briller så... ved ikke hvor smart det er når det kommer til stykket.



Af den simple årsag at vi ikke har et billede der passer perfekt til et hvilket som helst emne. Derfor må jeg i visse tilfælde vælge det der kommer tættest på - i det her tilfælde: Fjernsyn -> Medieverdenen -> Celebrities -> Paris. Og skulle vi så ikke hellere snakke om nyhedens emne i stedet for det tilhørende billede? :)

Mvh.

Kasper (TSW)



t