Setup af VMWare server

Tags:    linux

Hej :)
kunne godt lige bruge lidt hjælp til noget server setup med virtuelle servere, har nogle fysiske server, som kører red hat hvor jeg har sat nogle virtuelle servere op på med CentOS
har sat netværket til bridged, og de virtuelle servere har samme gateway som de fysiske servere, og er tildelt en internet ip adresse.
kan godt connecte til de virtuelle servere via ssh og pinge dem udefra, og de kan også godt finde de alle de andre både fysiske og virtuelle servere på netværket.

men det ser ud til at den fysiske servers firewall begrænser den virtuelle servers adgang til internettet
kan fx ikke køre pakke manageren eller komme ind på hjemmesider med webbrowseren, men kan sagtens connecte til ssh servere og pinge etc. og kan også godt komme ind på de alle fysiske serveres vmware websetup som kører på port 8333, fra de forskellige fysiske servere.
Så det ser ud til at det kun er de porte jeg har åbnet på den fysiske server som den virtuelle server har adgang til nettet på.
har så prøvet at deaktivere firewallen helt på både de fysiske servere og virtuelle servere, men det virkede heller ikke.
så hvordan kan jeg gøre så de virtuelle servere får fuld adgang til internettet?



t