Lidt Hjælp søges til Debian Etch 64bit

Tags:    linux

<< < 12 > >>
Hejsa Udviklere.

Jeg sidder med et problem, som har været oppe før.

Jeg har en server, jeg har også nogle domains, og de skal pege på hver sin mappe. Det eneste de har til fælles er IP Adressen og serveren.

Hvordan pokker får jeg mine 2 forskellige hjemmesider til at køre på samme server?

truxiz.dk
fotodate.dk

De er sådanset sat op, problemet er bare at den mappe de pejer på giver fejl, selvom mappen existere?

Mvh. Dann.

PS: HJÆLP



11 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis din IP er 80.197.139.11 så er din DNS sat korrekt op. Det kunne tyde på at det er din web server der er sat forkert op. prøv at poste din konfigurations fil til din web server.



Dette er min www.fotodate.dk fil, som ligger i mappen sites-enabled og sites-avalible.

Fold kodeboks ind/udKode 

Har du reloadet apache efter du har lavet ændringer for at få den til at bruge de nye ændringer?



Jeg kunne forstille mig at der også er noget DNS jeg skal rode med?

En hjemmelavet vejledning der virker (DVS. Lad vær med at link til fx. debianguiden.dk, for den vejledning fatter jeg ikke en brik af)



Dette er min www.fotodate.dk fil, som ligger i mappen sites-enabled og sites-avalible.

Fold kodeboks ind/udKode 




Ja, det har jeg, og det virker ikke...



Prøv at tjekke din Log fil



Emil ->Har du en sti?



Ja /var/log/apache2/error.log og /var/log/apache2/access.log



Fold kodeboks ind/udKode 




Emil -> Der var kun data i den fil + Hvad jeg kan se, så melder den ikke fejl om den sidste handling.

Med andre ord, det skulle virke - Men, det gør det bare ikke.



<< < 12 > >>
t