Udarbejdelse af hjemmeside

Tags:    html css

Hej.


Idet jeg står og mangler nogle gysere, vil jeg nu tilbyde jer brugere et design til få penge.

Mine referencer er pt. små, men i kan da se noget her:

www.fedfest4040.dk
www.prozone.dk/nye/
www.prozone.dk/asd/

I kan kontakte mig for et uforpligtende tilbud: sejeste@hotmail.com

Kompetencer indenfor: (X)HTML, CSS, Photoshop, Javascript, PHP, mySQL, Flash.

Mvh. Emil D. Pedersen





Det første skridt på vejen imod at virke professionel nok, til at være pengene værd, er at nøjes med at lave en enkelt tråd. Flere end det, virker som reklamespam, og virker i den grad uprofessionelt.

Venligt råd fra en, der dog er for gør-det-selv agtig til at ville være interesseret i tilbuddet.



Der er ikke meget design i de sider? Det er mere et spoergsmaal om at vaere god mod tables?? Lidt tables, bgcolor, et top banner, og det er hvad du designs? Det er mere en meget simpel "website" opbygning..

Ikke noget der er vaerd at bruge penge paa!



Simon, da niveauet hos brugerne på siden her er meget forskelligt ville det være federe at komme med noget konstruktivt frem for at nedgøre andres arbejde.

Jeg er ret overbevist om at alle der har arbejdet med design har været på stadiet hvor man anvender tables til sin opsætning. Det er vel i bund og grund et spørgsmål om hvor lang tid han har arbejdet med designs.

Det kunne jo tænkes at han vil udføre sit arbejde for en væsentligt lavere pris end dig og derfor vil være attraktiv for nogen.

Jeg synes vi skal holde os fra negativ kritik og holde det konstruktivt (som per gør det). Istedet for at hagle ham ned for hans post, så del dog ud af din erfaring så han kan blive bedre. Det er vel derfor vi er her, og det er det der altid har været fedt ved dette forum. Der er plads til alle :)

btw emil synes jeg dit arbejde på http://www.prozone.dk/nye/ ser rigtig godt ud.
Keep it up :)



Indlæg senest redigeret d. 30.10.2008 02:42 af Bruger #6528
Du maa ikke misforstaa mig, det er skam ikke for bare at komme med noget negativ kritik. Jeg kan sagtens se hvad du mener med at det kan vaere billigere med tables, og jeg bruger der ogsaa stadig selv tables i min egen opbygning af websites, alt efter hvad kunden vil have.. Det var ikke for at nedgoere nogen som helst med det jeg skrev, for jeg kan ikke selv designe! Det skal jeg gerne indroemme.. Jeg er programmoeren naar der skal laves hjemmesider, har en designer til at ordne den grafiske del af arbejdet :)

Som du kan se paa en af de seneste sider jeg selv har "designet" og udarbejdet: www.bbgolf.dk er der ikke meget design over den..



t