Hjælp ang. Login system

Tags:    databaser

<< < 12 > >>
Hej allesammen
har lig lavet siden www.lavio.dk
og kunne godt tænke mig at lave et login system på den har læst toturals i lange baner, og prøvet mig frem men kan ikke. Ville høre folk lidt om råd og om evt kunne smide et script ind og hurtig lige sætte det op,

MVH Rasmusds



hvordan login system? til forum, downloads, brugerside??? Der er tusindevis af muligheder med et login system, og der er et login-system der passer til lige hvad du skal bruge det til, det er bare med at vide HVAD du vil bruge det til??

- Kan forresten godt lide dit design! :D



Kunne godt tænke mig et login system, hvor downloadsne kun var tilgængelige for brugere, og kun brugerne kunne være med i konkurrencer, altså de fleste ting skulle man være påkrævet bruger for at benytte. Må ærlig indrømme er på bar bund hvad det med login systemer angår. (:

MVH

RasmusDS

PS. tak skal du have simon



Har du penge kan du få! har du ingen må du gå!

Ej, men et meget godt ordsprog ikke?

Altså hvis jeg selv må bestemme hvad det skal laves i php/ASP.NET så er jeg frisk.(måske)

Kunne være sjovt at få brugt sit asp.net, som jeg er begyndt at sætte mig ind i.

Selvfølgelig bliver det ikke noget skidt, på trods af jeg ikke har en kæmpe erfaring med ASP.NET. Har masser erfaring med programmering og webudvikling i php.(Med dertil hørende Apache, Mysql etc.) Derfor ved jeg godt hvad det går ud på :)



Jacob Molin.

hvis det lyster må du gerne forsøge dig se hvad du kan bikse op.


MVH
Rasmus Sørensen



Bare så du ved det.

ASP.NET = IIS (Internet Information Service)
Hvis din server er windows 2008, eller vista(premium eller højere), kan Det sættes op uden omkostninger, eller hvis du har et webhotel der understøtter ASP.NET.

Bare så du ikke bliver forskræket.



Bare så du ved det.

ASP.NET = IIS (Internet Information Service)
Hvis din server er windows 2008, eller vista(premium eller højere), kan Det sættes op uden omkostninger, eller hvis du har et webhotel der understøtter ASP.NET.

Bare så du ikke bliver forskræket.


er ikke helt med kan det passe serveren er linux?

MVH
Rasmus Daugaard Sørensen



Prøv at skrive en fejlside, i dit tilfælde står der nederst "Apache" altså: Du kan få lavet det i PHP.



dvs. jeg kun kan få lavet login systemet i PHP?
er ikke helt med, beklager.
Hvad mener du konkret?

MVH

Rasmus Daugaard Sørensen



Lad os lige tage en ting adgangen. :)

Det kan nemt passe at din server er linux.
Er den det, skal dit system laves i php.
php kan jeg desværre ikke gøre det gratis i :(

Når jeg laver php laver jeg ikke små opgaver gratis ;)

Det var kun fordi jeg skulle prøve min ASP.NET jeg ville lave det gratis for dig ;)





okay bare iorden Jacob.

MVH Rasmus Daugaard Sørensen



<< < 12 > >>
t