Checkbox

Tags:    c#

Hej,

Jeg har nogle textbokse som jeg har sat på:
Visible = false.

så de ikke bliver vist lige når man kommer ind på siden.

Så har jeg lavet en tekstbox som gør felterne synlige igen. Men for at det skal virke skal man først klikke på en knap så siden opdatere.

Er der ikke en måde at gøre det så kun hvis man checker boxen skal textfelterne blive synlige.

Det her er min kode, jeg håber nogle kan hjælpe:

Fold kodeboks ind/udCSharp kode 

Mvh. Adam

brug javascript til at skjule og vise elementer, eller tilføj ajax libraryet til din solution..

Du afvikler noget på serveren, og forventer at se det i browseren uden at opdatere - det giver ingen mening i en post/request verden.

Vh.

Ok tak, men ved du så hvordan jeg gør det i javascript. Jeg ved ikke rigtigt noget om det?

Du kan bare sætte AutoPostBack til true på din CheckBox. Derved vil du lave et postback, når du klikker på din checkbox, fremfor først når du klikker på din knap.

Som Jokke siger ville det være mere elegant at lave det samme med Javascript, hvilket er rigtigt. Nogen gange kan man dog godt nøjes med den næstbedste løsning, hvis man ikke kender til Javascript. :)

Ok tak for svaret, jeg tror bare jeg holder mig lidt fra Javascripten på nuværende tidspunkt hvis det kan løses på andre måder.

Så nu virker det, tak for det

Mvh. Adam

t