Starter Spilside op

Tags:    udvikleren.dk





Kære Læsere og admins på Udvikleren.

Starter en spilside op





Jeg er en fyr på 23 år. Jeg har længe anmeldt computerspil. Jeg startede på den mindste side www.3dgame.dk.
Samtidig fik jeg lov, også prøve krafter på skåd avisen Idag.dk

Efter 100 anmeldelser på 3dgame, prøvede jeg hos Gamesektion, men jeg passede ikke ind i det lidt snobbede miljø. Jeg husker det ikke var velkommen at skrive "kære" i mailsne.

Jeg holdte en pause med at skrive. Rejste jorden rundt i et års tid. Da jeg var i Santiago ringede en distributør og var helt paf over hvad en anmelder lavede der. Jeg sagde farvel til ham, og at han gerne måtte høre om nogen behøvede en anmelder.

Men det gjorder han nok ikke siden jeg aldrig hørte fra ham igen. Da jeg vendte hjem startede jeg som anmelder hos www.Jydskevestkysten.dk. Og det sidste jeg prøvede var at starte min egen spil side op fra bunden. Desværre er jeg mere nærig end Onkel Joakim, og måtte skuffe et godt crew, fordi jeg ikke ville slippe de håndøre det kostede at holde en side kørende.

Jeg vil nok altid være nærig. Men hvis der er en herinde som vil betale for at holde siden kørende. Så har jeg et crew parat som gerne bygger siden, skriver artikler og nyheder på den.
Jeg kender allerede alle spil distributørene og er mere end vandt til at arbejde i miljøet.

Er der en herinde som vil betaler for at holde en side kørende? Som elsker og brænder for computerspil? Og som vil være med til at overgå alle de andre spilsider?
Håber jeg hjerteligt at høre fra dig på
min email, som jeg skriver her nedenunder.

Marcfoder@hotmail.com

Kærlig hilsen Marc Foder



Indlæg senest redigeret d. 12.11.2008 07:03 af Bruger #14368
4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Send mig en mail med de estimeret omkostninger. Kan have en server klar i løbet af nogle dage, men vil nok mangle et site, så her er det tanken at man starter med noget simpelt. Jeg er desværre nødt til at se en enkelt udgave virke før end at jeg vil spytte for mange penge i kassen. Der er så mange anmeldersites i forvejen, så jeg tror markedet er en smule mættet.



Send mig en mail med de estimeret omkostninger. Kan have en server klar i løbet af nogle dage, men vil nok mangle et site, så her er det tanken at man starter med noget simpelt. Jeg er desværre nødt til at se en enkelt udgave virke før end at jeg vil spytte for mange penge i kassen. Der er så mange anmeldersites i forvejen, så jeg tror markedet er en smule mættet.


Han havde folk til den, han vil bare ikke slippe pengene for en webplads...



Send mig en mail med de estimeret omkostninger. Kan have en server klar i løbet af nogle dage, men vil nok mangle et site, så her er det tanken at man starter med noget simpelt. Jeg er desværre nødt til at se en enkelt udgave virke før end at jeg vil spytte for mange penge i kassen. Der er så mange anmeldersites i forvejen, så jeg tror markedet er en smule mættet.


Han havde folk til den, han vil bare ikke slippe pengene for en webplads...


hold da kæft!!!!

11,25 om måneden på one.com (jeg ved godt at så kan vi diskutere hostingservices osv.) Men der kræver vel ikke mere til en spilsite, hvis det bare er med artikler osv.

Selv min fætter på SU kan klare det.



vil tro at det er fordi at der skal løn og så videre også



t