save help

Tags:    visual-basic

er der en måde man kan gemme ens project så den kan uploades til en hjemmeside?


hvis nej hvilket program skulle jeg så lave spil til hjemmesider i?



7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
"gemme ens project":
1.) som et applet eller ?
2.) eller man kan downloade og lave på sit project fra en anden pc?

"hvilket program skulle jeg så lave spil til hjemmesider i":

lav det i flash, det er det man normalt ville lave spil i, eller shockwave eller sådan noget.

og hjemmesiden laver du i:
1.) hvad for en server? linux, win ?
1.a) Windows = Visual Studio (asp.net)
1.b) Linux = Zend eller TSW (php)




Det er jeg desværre bange for ikke er muligt. Hvis det skal spilles fra websiten skal du enten lave det i flash eller java (eller lignende). Jeg vil nok anbefale flash da java er ret kompliceret hvad angår GUI til hjemmesider, problemet er bare at flash koster cash (i hvert fald i lovlig version :D) Så hvis jeg var dig vil jeg nok tage en tur forbi en eller anden BIT torrent webstie som http://thepiratebay.org/ og søge på flash og så bare lige hente den ned og install. Det tager nok lidt tid at lære men det er den eneste anvendelige mulighed jeg kan se



Indlæg senest redigeret d. 17.11.2008 18:09 af Bruger #14381
det skal gemmes så man kan spille det fra hjemmesiden og det er visual basic 2008 jeg har og hjemmesiden er i linux php



er der så ingen måde man kan gemme det på så det bliver en exe fil eller sådan?



exe filer på en linux server ;) kan man godt men er ik lige frem det de er skabt til.

du kan dog ikke få det vist det på din hjemmeside, du kan få php til at køre et program der laver bereningerne for dig.

så flash eller noget i den stil.



ja men nu tænkte jeg på om hvordan jeg kunne gemme spillet i exe... er noob til proghrammet(visual basic 2008)



tryk F5

og den bliver debuged til:
C:\Users\[username]\Documents\Visual Studio 2008\Projects\[myProject]\[myProject]\bin\Debug

på vista ^^



Indlæg senest redigeret d. 17.11.2008 19:17 af Bruger #3427
t