Microsofts nye charmeoffensiv: DOS-t-shirts

Tags:    it-nyheder

Som en del af en storstilet reklamekampagne har Microsoft nu lanceret en stribe t-shirts, der hylder de glade DOS-dage.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2836



Er Microsoft virkelig så stolt over at Bill Gates har været blevet taget for sprirituskørsel at man vil lave en trøje med det? :S
Det ville jeg sku ikke se som god PR



Shafh, for det første er det nu over 30 år siden at det skete. For det andet så siger Wikipedia da i hvert fald at det var fordi han kørte for stærkt, og altså ikke spirituskørsel (jeg har dog ikke undersøgt det nærmere end det). For det tredje er det jo ikke just nogen hemmelighed - sagen bliver konstant hevet frem af både venner og fjender. Engang imellem er det en fin strategi at fyre lidt selvironi af :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Er jeg den eneste der synes at denne t-shirt http://www.version2.dk/modules/xphoto/cache/27/3127_620_400.jpg skriger af mangel på alle former for æstetik og design? Det er en af de absolut klammeste t-shirts jeg i mit liv har set.

...Den eneste t-shirt jeg har set, der er grimmere, er min beigefarvede IBM/Linux T-shirt med en fejlprintet, regnbuefarvet Tux på brystet -.-

Jeg er iøvrigt enig med Kasper - selvironi er sundt :D



Indlæg senest redigeret d. 09.12.2008 12:43 af Bruger #8223
Jeg tror det er meningen at den skal være mere retro-agtig end pæn, Per. Personligt ville jeg dog heller ikke ses i den, jeg synes også den er pænt grim :D

Mvh.

Kasper (TSW)



Er jeg den eneste der synes at, Softwear er et et nice navn! Og at denne T-shirt er fed!



Ifølge artiklen står der:

samt et billede af en ung Bill Gates, der er blevet anholdt for spirituskørsel.

Så du må sku nok skrive til version2 at de lyver. :) Jeg har også svært med at forestille mig at der bliver taget sådan et "forbrydderfoto" af en, bare fordi han har kørt for stærkt. Men what ever.

Jeg syntes personligt ikke det er særlig humoristisk, eller vært fald ikke ligefrem rammer særlig godt Microsofts image.

Men udover lige denne syntes jeg nu at de er meget sjove



t