Modtage mail ved nye indlæg i tråde?

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Hej udviklere,

Er det muligt at modtage mails fra Udvikleren.dk, når der posts nye indlæg i ens tråde?



12 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er det desværre ikke, selvom det kunne være rart og det RSS feed der ligger frit tilgængeligt fortæller kun om nye tråde, ikke nye svar :-/

Kasper: Ville det trække for meget at lave et RSS på sine tråde?

Reelt set er det jo bare udvalgte tråde, som hentes lidt oftere end normalt, men kan fortsat sagtens være cached.



Øv! På Eksperten sender de mails ud for hvert nyt svar... Det er rigtig fikst.



Øv! På Eksperten sender de mails ud for hvert nyt svar... Det er rigtig fikst.


Evt. kunne det som på Computerworld bare være en gang i timen.



Ken, hvordan skulle det fungere? Et feed over nyeste indlæg i de tråde man følger med i eller hvordan? :)

Hvis mails er noget I ønsker, vil jeg gerne kigge på det, men så vidt jeg husker tog vi det op for noget tid siden, hvor interessen ikke var synderligt stor?

Mvh.

Kasper (TSW)



Ken, hvordan skulle det fungere? Et feed over nyeste indlæg i de tråde man følger med i eller hvordan? :)

Hvis mails er noget I ønsker, vil jeg gerne kigge på det, men så vidt jeg husker tog vi det op for noget tid siden, hvor interessen ikke var synderligt stor?


Jeg stemmer helt sikkert for :-)
Men bare en gang i timen, så man ikke bliver spammet af en travl tråd.



hvis du vælger at sende mails så synes jeg du skal gøre sådan at jeg kan slå det fra :)



Ken, hvordan skulle det fungere? Et feed over nyeste indlæg i de tråde man følger med i eller hvordan? :)

jep :)
Kan lige prøve at kigge på nogle forslag til det imorgen, skal bare lige ha afleveret projekt først ;)



Ken, hvordan skulle det fungere? Et feed over nyeste indlæg i de tråde man følger med i eller hvordan? :)

jep :)
Kan lige prøve at kigge på nogle forslag til det imorgen, skal bare lige ha afleveret projekt først ;)


Hvad er dét for en prioritering ?!? Kom i gang!!! (mumlen...unge nutildags...gnaven mumlen...da jeg var ung....mere mumlen...spanskrør...)



Hvad er dét for en prioritering ?!? Kom i gang!!! (mumlen...unge nutildags...gnaven mumlen...da jeg var ung....mere mumlen...spanskrør...)

haha! well, har diskuteret det lidt med Kasper alligevel, men tror desværre ikke jeg overlever så længe på IHK hvis jeg ikke afleverer opgaverne til tiden så må se at komme igang :D



Hmm, jeg går ud fra, at Ken er administrator af siden her?

Anyway. Måske kunne lave et system, så man får mail med det samme, når der kommer et nyt indlæg i en tråd - men ikke igen om samme tråd, før man selv har været inde på siden og set tråden igen. Dermed undgår man at få mere end én mail ad gangen om hver tråd.



<< < 12 > >>
t