Windows 7-beta æder MP3-filer

Tags:    it-nyheder

Pas på MP3-filerne, hvis du tester Microsofts præbetaversion af Windows 7. En fejl i Windows Media Player 12 betyder, at styresystemet tager bidder af musikfilerne.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2891



Lyder som en pinlig dum fejl :)



Ja i en endelig version måske, men det her er ikke engang beta, og heller ikke offentlig. Folk er i den grad selv ude om det hvis de vælger at bruge så tidlig en version, endda hentet via et P2P netværk, som deres primære OS :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Ja ja. Altså der burde "forhåbentlig" ikke skabe nogen problemer, og ellers er de personer selv ude om det.
Men jo jeg syntes sku det er pinligtat sådan en fejl dukker op så kort tid før at der skal udgives en offentlige beta. Den burde have været fundet for lang tid siden.



Kan ikke se hvordan tidspunktet for opdagelsen af fejlen kan gøre det pinligt.

Der bliver afsat et tidsrum for fejlfinding, hvis alle fejlene blev fundet indenfor den første halvdel af det tidsrum, så er det dårlig planlægning, der ikke resultere i andet end en forsinket release.




Bevars nej. Okay jeg syntes bare det er lidt sendt i et forløb, at sådan en tydelig fejl dukker op. Men det er måske bare min mening



Ja i en endelig version måske, men det her er ikke engang beta, og heller ikke offentlig.


Nu skal vi lige huske at den lækkede version, rent faktisk ER beta 1 ;)

og den blier formentligt offentlig gjort idag når Steve Balmer holder sin pre-ces keynote.
(http://www.cesweb.org/sessions/keynotes.asp)

endvidere fremgår Windows 7 allerede på Technets kinesiske side.

og tvivler på at de har patchet WMP 12 til dette beta build ;)



Det vil jeg da håbe for dem at de har, eller i hvert fald får gjort hurtigst muligt. Det ændrer dog ikke på at det stadig er et meget tidligt release og at der jo altså VIL være fejl i :)

Mvh.

Kasper (TSW)



En pinlig og irriterende fejl, uden tvivl. Men da ikke så stor og afgørende at den har apokalyptiske konsekvenser for Windows 7? Jeg mener. Det havde været under al kritik hvis man ikke kunne trykke på "start" uden at få en BSOD, men SÅ inkompetente er Microsoft jo heller ikke ;)

Hell, who knows? Måske er det en eller anden form for selvtægtsfeature de i al hemmelighed har lagt ind, for at genere pirater mest muligt? :P



Det vil jeg da håbe for dem at de har, eller i hvert fald får gjort hurtigst muligt. Det ændrer dog ikke på at det stadig er et meget tidligt release og at der jo altså VIL være fejl i :)

nu må vise, BETA 1 udkommer jo fredag, men mon ikke bare de releaser en patch man kan hente efterfølgende? :)
update: der ligger en patch på technet/MSDN som gerne skulle blive public :)



Indlæg senest redigeret d. 09.01.2009 08:51 af Bruger #1330
t