Google Chrome får extensions

Tags:    it-nyheder

Brugerne har sukket efter det, og nu er Google parat: Browseren Chrome er på vej med teknologi for brugerudvidelser. Det skal kunne lade sig gøre på en sikker facon.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=2985



Ok. Det lyder spændende. Da Chrome, I hvert fald lige nu, nok også mest tiltrækker udviklere og andre nørdede type, er extensions også nødvendig for at opnå en meningsfuld markedsandel.



... Eller andre der kan lide dets simple UI.

Kender mange ikke-tekniske som er begyndt at bruge Chrome fordi det er så simpelt at man næsten får tåre i øjnene;)



Jeg venter stadig på en Google-uafhængig fork ;)



Dem er der skam allerede masser af :)



Dem er der skam allerede masser af :)

Sådan et indlæg plejer man at følge op med et par links :)



Per << hent firefox source, rediger koden så alt overflødigt er fjernet, byg den, og vupti, så har du en browser som er strippet og tilpasset dig... :)



Per << hent firefox source, rediger koden så alt overflødigt er fjernet, byg den, og vupti, så har du en browser som er strippet og tilpasset dig... :)

det interessante ved Chrome for mig er ikke interfacet, men javascript-engine'en. Og så renderingstiden, men den kan jeg få i andre webkit/khtml baserede browsers.



t