Okay... Tak fordi du skar en hel del væk.

Jeg mangler stadig at den lilla baggrund bliver erstattet med en mere neutral frave, og det behøver ikke være hvid. Eller sort eller grå for den sags skyld...
Gør som Tommy siger, og find inspiration på cooler. Eller kan du måske bruge én af disse farver til baggrund:
#d4d1c8
#d2d4c8
#c8d4d0
#eff5f7
Tag Tommys tilbud og at få lavet et logo af ham, og lad evt ham bestemme med logoet, hvilke farver du kan bruge på din hjemmeside.
Så er du nået et LANGT stykke, for det logo, du bruger trækker altså stilen HELT forkert!

Så er der dine billeder, de har alle en farvet border omkring. Det er ikke så flot, at du bruger så mange forskellige farver. Jeg synes du skal nøjes med at bruge den sorte og så skal alle borderne have samme tykkelse. Ikke nogen på 2px og andre på 1px. Gør det ens.
Og sørg for at dine billeder har PRÆCIS samme afstand til hinanden både på venstre og højre side. Og så prøv, om du ikke kan få dine elementer på siden til at "flugte", dvs. at kanterne står lige under hinanden langs hele venstre side og langs hele højre side. Hvis du forstår hvad jeg mener?
God fornøjelse. Jeg hjælper meget gerne, hvis du også tager dig af det, der bliver sagt, og jeg synes du er god til at "lytte"