Bluetoothforbindelse med C#

Tags:    .net

Hej.

Jeg har hentet og vil bruge en API, der er skrevet til at forbinde med Nintendo Wii ting som eksempelvis mote og balance board. Der er lavet nogle konsol og GUI-testeksempler, som man kan bruge til at teste med. Problemet er at når jeg kører deres discovereksempel (eller et hvilket som helst andet eksempel), så får jeg smidt en exception i hovedet

Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg har været inde i services og tjekket at RPC er startet op, som det gør automatisk. Jeg kan også se Wii moten ved brug af en almindelig bluetoothmanager.

Jeg bruger Vista og bruger APIen fra http://www.ohloh.net/p/wiidevicelibrary. Håber virkelig I kan hjælpe.

Mange tak på forhånd :)



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg fik løst problemet. Toshiba har lavet deres egen bluetooth stack til MS Windows, og den var ikke understøttet. Det virker nu, så det er baaaaaaaaaaaare dejligt.



Jeg lukker din tråd så når nu du har fundet svaret. Du må dog meget gerne beskrive din løsning (gerne med kodeeksempler) her i tråden så andre, hvis de kommer i samme situation som dig en dag, så de kan læse din løsning på problemet :)



Indlæg senest redigeret d. 28.03.2009 18:07 af Bruger #2243
t