Hjælp med kode

Tags:    visual-basic

Kan nogen hjælpe mig med denne her...
Fold kodeboks ind/udKode 


Jeg prøver at gøre nogle ting for hver enkelt timer på min form1 men den der kode giver bare en dum fejl, med elementerne ikke matcher...

Det er fordi jeg har et hundrede timere og de skal startes efterhånden

HJÆLP MIG



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
kunne forstille mig der er fordi du tager alle controls i formen og ik kun controltype timer..


har lige prøvet:
Fold kodeboks ind/udKode 


og ikke en af minne 5 timers blev udskrevet.. så det er nok en anden løsning end me.controls, vi er på udkig efter her.



Indlæg senest redigeret d. 03.04.2009 16:28 af Bruger #3427
Da du skrev det med det slet ikek fandtes gravede jeg lidt i de andre class. Og det vidst en manglende ting i .NET det med timerne..

MEN!!! Jeg fik gravet mig en vej ud af det ved at tænke lidt kreativt... Først tænkte jeg "Threads" Men vi ville ikke rigtigt samarbejde hvis du forstår:D...

Så byggede jeg endnu et program som så tog nogle command line argumenter og kører fuldstændigt skjult med en timer på + det tager næsten ingen RAM så der kan sagtens kører 50 100 af dem:D... DET VIRKER!!!!

Men tak for det gode spor kenneth!



multithreading det kan vi lide :D



hehe ja, trods det nu var en lidt selvopfundet metode med et helt selvstændigt program men bare det jo virker:)



hehe ja, trods det nu var en lidt selvopfundet metode med et helt selvstændigt program men bare det jo virker:)

Det lyder ikke særlig optimalt at du har 100 .exe filer kørende. Prøv at få dine threads til at virke. Threads virker nemlig på den måde at de hver især bliver kørt en lille smule og skifter videre til næste thread.
Du bør give threads endnu en chanche :)



Er du sikker på det vil virke? Jeg er ikke sikker på at jeg helt forstod det der. Hver "del" har en seperat timer med hver sit interval... Som en slags multivækkeurscoctail:D Men kan du eventuelt hjælpe mig med nogle links til nogle gode kilder så?


Det skal i øvrigt siges at der nok kun kommer til at kører 20 af gangen, ca.



t