Drawing PNg file C#

Tags:    c#

Hej

Jeg er i gang med at lave et lille spil og man skal svarer på nogle ting, så hurtigt som muligt, og hvis man svarer rigtigt skal den lave et flueben, ud for feltet. og hvis det er forkert skal den lave et kryds, men jeg ved ikke hvordan man får den til at create et billede.

Nogen der kan hjælpe?

Du kan benytte System.Drawing til at tegne med. Hvad er det for en type applikation du laver?

Lige i dit tilfælde tror jeg det er federe at lave to fine billeder i et program lavet dertil, og så loade de billeder og switche på dem...

Hvis jeg da ellers har forstået hvad du vil lave, er det da spild at krudt og kugler at kreere billedet runtime?

så jeg skal bare, hvis spørgsmålet er rigtigt sætte fluebenet til at være visibel, og omvendt hvis det er forkert, er det rigtigt forstået?

God idé Steffen. Havde ikke lige luret at det var det spørgsmålet handlede om, men det du beskriver mener jeg også er langt den letteste måde at klare det her på.

Mathias: Du skal bare have 2 kontroller der viser hvert billede og så sætte visibel på dem alt efter hvad der bliver valgt.

okay

t