Flash spil - actionscript hjælp

Tags:    grafik webdesign

Hej alle udviklere
Jeg skal igang med at flash spil, og jeg er blevet lidt rusten til actionscript siden sidst. Jeg skal lave et spil hvor det går ud på at tumble(lave forskellige spring ned af en måtte). Jeg skal have lavet sådan at jo længere man holde space inde, jo højere hopper personen. Så skal jeg have lavet noget med at når man trykker på piletasterne, at der så kommer rotationer i luften. Så skal der være en knap til at vælge om rotationen er hoftebøjet eller strakt. Hvis man ikke holder den knap inde er springet lukket. Det her selfølgelig også noget at gøre med rotationshastigheden. Hvis den er lukket, er hastigheden hurtigst, og strakt er den langsomst. Der skal også være en knap så man kan putte skruger på springet også.
Forslag til hvordan det kan laves, modtages:P
Venlig Hilsen Søren



1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hvis jeg var dig ville jeg sætte mig ned med et A3 papir og eb blyant tegne måtten og figuren ( eller gøre det i GIMP eller lign. ) og så begynde at farve det og tegne det godt på computer og så ville jeg gå ind på youtube og se lidt rundt og se hvad jeg ville have og hvadan figuren ændre sig når han skal lave det og det spring det er alt sammen hårdt arbejde har selv prøvet det med minitrampoline spil og tumbling siden er stadig derude men kan ikke huske side navnet min ven holder det vidst stadig i live XD



t