Grafiker til Freakin' Records søges!

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hej.
Vi søger en grafiker til et nyt pladeselskab, kaldet Freakin' Records. Grafikeren skal stå for bl.a. layoutet, CD covers, Arist billeder mm. Som sagt er pladeselskabet lige startet, så der er ikke så mange penge i projektet endnu. Jeg håber at i vil se posetivt på det.



19 svar postet i denne tråd vises herunder
6 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er jo rimelig stort at kaste sig ud i. Jeg vil i øvrigt sige at flexer.dk er et godt sted at finde freelance grafikere, som har mod på sådan et job.



"Grafikeren skal stå for bl.a. layoutet, CD covers, Arist billeder mm."

Layoutet.. På hjemmesiden, CD'erne eller noget helt tredje?

Artist billeder.. Skal der så tages billeder, eller er det blot noget photoshopping der behøves?

Jeg er nysgerrig.. :P



Prøv at tage kontakt til www.phb.dk

Han kan bare sit shit og jeg har før arbejdet sammen med ham. Tror han ville være et godt kort på hånden :)



Indlæg senest redigeret d. 14.04.2009 17:16 af Bruger #10647
Nu vil jeg så tillade mig at være lidt kritisk!
For er der noget der undrer mig, så er det nyopstartede selskaber uden kapital...

Har man ikke pengene, så skaf dem!

Freakin' Records, er i registreret som virksomhed i DK? Kan ikke finde jer i CVR.

Hvilken type virksomhed er der tale om?



Jeg kunne godt være interesseret i at tage opgaven, men jeg vil ikke gøre det gratis.

Det er sjovt, for jeg har i dette år lavet to logoer til to forskellige pladeselskaber. Det er jo lige før, denne opgave så lige er min niche! :)

Jeg syens vi skal tage det ét skridt ad gangen, så vil I også finde, at jeg er mere end rimelig med mine priser.

Vi kan starte med, at jeg laver et logo for 500 kr.

Skriv, hvis I er interesserde til sandiepsdk@yahoo.dk

Tjek evt, min hjemmeside for at se tidl. designs af både logoer og hjemmesidedesign og meget mere.

Jeg er meget tændt på, at lave coverdesigns, når I når så langt.

Mht hjemmesidedesignet, har jeg som sagt et par designs I kan se på min hjemmeside inkl min egen hjemmeside. Me4n jeg har også været med til at lave designet her i forbindelse med min elevplads på i webafdelingen På Det Kongelige Bibliotek i Den Sorte Diamant:
www.studentsonly.dk

Skriv til mig, så vi kan tage den derfra. :)



Nu vil jeg så tillade mig at være lidt kritisk!
For er der noget der undrer mig, så er det nyopstartede selskaber uden kapital...

Har man ikke pengene, så skaf dem!

Freakin' Records, er i registreret som virksomhed i DK? Kan ikke finde jer i CVR.

Hvilken type virksomhed er der tale om?


Det er somsagt helt nyt, vi havde ikke skænket et hjemmeside design en tanke. Det er blevet oprettet, det er bare under behandling.


Jeg vil gerne det et forsøg, pro bono selvfølgelig, hvis det altså kan have interesse, stadig?

Min mail er daniel@danieldoktor.dk



Det lyder spændende, har dog ingen erfaring med grafik, men held og lykke med projektet!



Det lyder spændende, har dog ingen erfaring med grafik, men held og lykke med projektet!


Jo tak :)!



Det er jo rimelig stort at kaste sig ud i. Jeg vil i øvrigt sige at flexer.dk er et godt sted at finde freelance grafikere, som har mod på sådan et job.


Der er en smule arbejde i det ja. Tusind tak for siden!



"Grafikeren skal stå for bl.a. layoutet, CD covers, Arist billeder mm."

Layoutet.. På hjemmesiden, CD'erne eller noget helt tredje?

Artist billeder.. Skal der så tages billeder, eller er det blot noget photoshopping der behøves?

Jeg er nysgerrig.. :P


bare noget photoshop redigering :)



<< < 12 > >>
t