Signatur søges :)

Tags:    grafik webdesign

<< < 12 > >>
Hejsa

Som sagt i overskriften så søger jeg en signatur.(har værken tid eller erfaring nok til at lave en selv :lol:)..

Jeg kunne godt tænke mig at der stod Vitello, med lidt glow på og andre effekter som i pro's er så sørens gode til at lave :D

Baggrunden må i helt selv bestemme samt farver og hvad i nu ellers kunne finde på, men så helst at der var lidt sci-fi over den :)

Det ville være helt perfekt hvis i kan lave billedet så det er 390x150(altså 390 i bredde og 150 i højde)

Hvis i har nogle spørgsmål er i da mere end velkomne til at poste dem her :)

Mvh
Vitello :B



11 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
point er jo bare en form for virtuelle tal, hvis jegk unne købe noget irl for de point så hoppede jeg op af glæde, men det er kun noget virtuelt grafik



Jeg vil gerne have lavet et hus, for jeg er desværre ikke så god til at bygge selv. Der skal være varme og vand i, og gerne tre etager, og indendørs swimmingpool.

Jeg kunne godt tænke mig, hvis der også var isolering i væggene, men farven på tapetet eller hvad I nu finder på må I helt selv bestemme, men det skal helst være grønt! :D

Det ville være helt perfekt hvis I kunne lave det så jeg fik en vinkælder, og eventuelt et laboratorium på 25kvadratmeter.

Skal vi se hvor langt nogen af os kommer uden at give noget til gengæld? :)



Tror du skal poste nogen penge i det..



Tror jeg har misforstået det her site så.. fandt den bare lige hurtigt på nettet da jeg søgte noget hjælp til min signatur.. Og jeg forstår ikke helt hvad i mener med at have noget til gengæld, jeg har da sat 100 point på som jeg kan dele ud af (såvidt jeg har forstået det)



Tror jeg har misforstået det her site så.. fandt den bare lige hurtigt på nettet da jeg søgte noget hjælp til min signatur.. Og jeg forstår ikke helt hvad i mener med at have noget til gengæld, jeg har da sat 100 point på som jeg kan dele ud af (såvidt jeg har forstået det)

points bruges normalt som en gulerod til at svare på spørgsmål, og er mere en leg end så meget andet. langt de fleste af os der svarer, er ret ligeglade med points, eftersom vi ikke selv bruger dem til noget. UP er ganske enkelt ikke attraktive nok til at man har lyst til at lægge timers arbejde, for at få fat på dem.



Du kan sammenligne points med 2 pebernødder, så nissen komemr frem, det er en slags lokkemad, til at folk svarer.



Finno min fejl så...

Kan du så evt ikke lige poste et link ned til et forum hvor folk er villige til at hjælpe med ''mine slags problemer''?



De fleste på html.dk, vil lave sådan noget gratis, eller find en der ikke er så god til at lave det på arto f.eks.



Arto er sku ikke lige min kop te.. :P

Men tak for hjælpen.. :S



Hej Peter.
De fleste brugere her på siden er mest interesseret i at hjælpe andre i at gøre det selv. Det lære man nemlig af, og udvikleren.dk ligger i høj grad vægt på det at programmere, lave grafik med mere selv. Hvis du selv har lyst til at gøre det vil folk nok gerne (gratis) hjælpe med nogle tips.

Det du søger er enlig en "font" der ligner en lidt sci-fiction-lignende signatur.
På rigtig mange sider såsom
http://www.1001freefonts.com/ og
http://www.dafont.com/
kan man finde rigtig mange gratis fonts, og der er helt sikkert også en der passer til dit behov. Når fonten er hentet og lagt i styresystemets font-mappe kan du skrive med den i Photoshop, GIMP (godt gratis program til proffesionel brug) eller for den sags skyld Word. Signaturen kan så skrives og gemmes som billede.
En signatur er normalt noget man forventer er håndskrevet underskrift, og af den grund kunne du måske skrive den selv. Har du adgang til et "table" kan det vært fald laves utrolig hurtigt og meget let.



<< < 12 > >>
t