Følg svineinfluenzaen live på nettet

Tags:    it-nyheder

Google Maps, Twitter, Healthmap og de nationale sundhedstjenester er blandt kilderne til opdateret information om den omsiggribende svineinfluenza. Få en oversigt over, hvor på nettet du kan følge epidemien.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3206



Svineinfluenza mig her og der. Jeg bor på en svinefarm, med et åbent vindue direkte ud til svinestien - jeg har det FINT :P



Er også selv lidt træt af at høre om den influenza. Der er ikke særlig mange døde eller smittet. Alle eksperter siger at man bør tage det med ro. Er det ikke lidt medierne der får det til at ligne en katastrofe. Tvivler på at vi har at gøre med en sygdom såsom den spanske syge :P



Man kan også kigge på det på en anden måde...
Hvor mange er døde af fugle influenza verdenen over? Så længe der ikke er tale om flere tusind syge eller døde i Danmark så er det lidt irrelevant, da vi har haft andre epedemier som du siger Shafh.



Der var omkring 1000 i Danmark denne vinter på grund af almindelig influenza, det stiller tingene lidt i perpektiv.



t