Acer: Windows 7 lanceres 23. oktober

Tags:    it-nyheder

En direktør hos Acer har tilsyneladende talt over sig og afsløret lanceringsdatoen for Windows 7, nemlig 23. oktober. Release Candidaten, der netop er givet fri, kan bruges gratis indtil 1. juni 2010.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3220



He he. Nå så kom det frem. Og hvor er det tidligt. Vi der vil have systemet på dansk, kommer nok til at vente ydeligere en måneds tid ikke sandt?



He he. Nå så kom det frem. Og hvor er det tidligt. Vi der vil have systemet på dansk, kommer nok til at vente ydeligere en måneds tid ikke sandt?


Er du sikker på det? Den danske 32-bit RC er jo allerede frigivet til den lukkede gruppe og på tirsdag skulle vi alle gerne kunne hente 32-bit RC på dansk, dog ikke 64-bit på dansk endnu.

Så ville undre mig om ikke den danske kom samme tid som de andre? Vi kan jo håbe MS har lært lidt :P

M.v.h. Johnny



Ja med RC'en har de faktisk været ret hurtigt ude, super fedt btw! Glæder mig til at se hvor godt/dårligt den er oversat ;)

Bare ærgeligt de ikke frigiver en 64bit på dansk :-/



Tja, Johnny. Husker bare at det var sådan sidste gang. Men det skyldtes nok mere at danske udgaver skal trykkes og sendes ud. De store lande fik først, og så gik der et par uger før Danmark fik.

Men btw. Vedrørende det der med den "lukkede" gruppe. Det er gratisk at være medlem af Technet og Microsofts udviklergruppe msds (eller hvad det nu hedder), så det er nu meget let at få fat i det i dag, hvis det ønskes.



Shafh: det er IKKE gratis at have en MSDN / TechNet subscription ;)
hvilket der er kravet for at kunne hente med mindre man er én af de 73 testere i den lukkede gruppe på MS Connect.

Fra MSDN: "Available to Levels: MSDN OS (VL); VS Pro with MSDN Pro (VL); VS Pro with MSDN Premium (Empower); MSDN OS (Retail); Developer AA; VS Pro with MSDN Pro (Retail); MSDN Enterprise; MSDN Universal (Retail); VSTS Team Suite (VL); VSTS Architecture (VL); VSTS Development (VL); VSTS Test (VL); VS Pro with MSDN Premium (VL); MSDN Universal (VL); VSTS Database (VL); VS Pro with MSDN Premium (Retail); VSTS Test (Retail); VSTS Development (Retail); VSTS Architecture (Retail); VSTS Team Suite (Retail); VSTS Database (Retail); BizSpark Admin; BizSpark; E1;"



Indlæg senest redigeret d. 02.05.2009 19:37 af Bruger #1330
Et operativsystem på dansk? Det er jo ulækkert.
"Min beregner er styrtet ned - for at undgå tab af mit lager skulle jeg have oplastet det til en fjern tjener, hvis brandmuren ellers ville give mig tilladelse."

;)



Indlæg senest redigeret d. 02.05.2009 22:04 af Bruger #8223
Ken. Det forstår jeg slet ikke. Jeg er medlem, og har været det lang tid. Det mener jeg da bestemt.



Per, true men nogen skal jo sikre kvalitet i de danske oversættelser ;)

indtil videre har windows 7 dog ikke været den store success her, har lige brugt 2 timer på at 'upgrade' windows vista sp1 x86-64 til windows 7 RC1 x86-64. Dvs. indtil den smed en BSOD og reverter til Vista.... :-/

Shafh, der er forskel på at være 'medlem' (registreret over din windows live account, hvorpå du kan logge ind og se ting) og have en reel subscription så du kan downloade derinde fra :)



t