Leder efter grafiker/designer

Tags:    grafik webdesign

Jeg står og skal bruge noget grafik til en lille site jeg roder med i fritiden for sjov.

Til at starte med har jeg brug for:

1. Et logo i to versioner - et med og et uden et "Beta"-skilt.

2. En farvepalette der passer til logoet; disse farver vil jeg så bruge til de andre elementer på sitet.

Senere kan jeg muligvis også får bruge for noget mere grafik, fx. nogle ikoner osv., men til at starte med er dette det jeg har brug for.

Hvis du er interesseret så send mig et link til noget af dit tidligere abejde så jeg kan se om jeg kan lide din stil.

Jeg betaler selvfølelig for arbejdet.



Indlæg senest redigeret d. 10.05.2009 14:41 af Bruger #4522
Vil først lige sige at jeg ikke er en god grafiker men hvad skal dit site hedde?



Har lige lavet noget :) Fandt i hvertfald under dine hjemmesider "zoomjam" så valgte jeg at lave et lille logo man formindske :) http://img195.imageshack.us/img195/1070/zoomjamcopy.gif Har lige skrevet prøve over det :) Håber det er noget i den retning :)



Send mig en e-mail:
- charmekluden a hotmail . com

Derefter kan jeg sende dig nogle referencer, bruger Illustrator til mine logo'er og jeg kan sagtens sende et tilhørende farve-palette. Vi kan også diskuterer priserne derefter.



Vil bare sige at jeg har fået lavet et logo - så jeg leder ikke længere efter hjælp.

Ellers tak :)



t