Hjælp til at lave margin til en printer - Hjælp!!!

Tags:    c#

Jeg har et C# program hvor der genereres 64 tekstbokse i et panel i runtime. Desuden har jeg en combobox med et item i der hedder mm(millimeter) og jeg har to tekstbokse. I disse tekstbokse skal det være muligt og indtaste et tal i mm som gør at tekstboksene placeres et x antal mm fra toppen og fra venstre af papiret ved udprintning. Det kode som kan dette i vb skal jeg have lavet det samme i C#. Er der nogen der kan hjælpe med at lave margin til det udprintede? Den kode som jeg gerne vil lave det samme med i C# ser sådan her ud:

Public Sub PrintAlignedTextC(ByRef PosX As Short, ByRef PosY As Short, ByRef s As String)

Printer.CurrentX = PosX - (TextWidth(s) \ 2)

Printer.CurrentY = PosY

Printer.Print(s)
End Sub

og det her er når jeg kalder den:

PrintAlignedTextC(3925 + LeftMgn, 5100 + TopMgn, TextBox[0].Text)

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har desværre ingen kendskab til Printer men en lignede kode i C# er således:
Fold kodeboks ind/udCSharp kode 

Kender dog ikke til TextWidth men så vidt jeg kan læse mig frem til skulle det være det samme

Jeg prøver egentlig at kunne sætte en position for mine tekstbokse hvor på papiret de skal udprintes. Printer er ikke C# og CurrentX og CurrentY eksisterer heller ikke i C#. Men der må være lignende funktioner til at sætte positionen i x-retning og y-retning i det udprintede. TextWidth kan erstattes af MeasureString(). Har du en ide til hvordan jeg kan lave det i C#?

t