Google Squared går i luften: Få alt serveret i kolonner

Tags:    it-nyheder

En ny måde at få præsenteret søgeresultater på er nu tilgængelig. Google Squared opstiller alt i kolonner, med data fra mange forskellige websider.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3311



Det ville godt nok have smart, hvis bare det havde havde virket ordentligt :S



Giv det noget tid... Jeg tror det bliver rigtig godt, som de fleste af Googles produkter.. :)



Det tror jeg også. Med tiden skal Google skam nok få det tilpasset ordentligt.



Giv det noget tid... Jeg tror det bliver rigtig godt, som de fleste af Googles produkter.. :)


Jeg ved ikke om jeg er enig, syntes sku tit Google Labs har fundet på ting der aldrig rigtig er blevet til noget.
Syntes pt. også at det giver lidt kildekritiske problemer, når google viser informationerne direkte.



Well Shafh, nu står kilderne der jo faktisk også... :p



Så vidt jeg kan se, kan man gå ind og ændre i de resultater der kommer frem, så mon ikke brugerne tilpasser det meste med tiden?



Det virker lidt som et produkt der blev offentliggjort alt for tidligt som reaktion på Bing.



Jeg tvivler meget på at Squared er en reaktion på Bing. Nærmere tror jeg det er en reaktion på Wolfram Alpha, omend jeg ikke er sikker på hvorfor Google ville føle sig presset af en science-only(stort set) "søge"maskine.



Well Shafh, nu står kilderne der jo faktisk også... :p


Klart, men den fjerne opmærksomheden væk fra kilden



t