Tv'et bliver den næste Java-klient

Tags:    it-nyheder

JavaOne: Både Blu-ray og kabeltv står klar til at blive en ny legeplads for Java-udviklere, som kan mætte Hollywoods og filmelskeres appetit på interaktivt indhold.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=3314



Det er da hyggeligt nok, men kan det bruges til noget? Jeg personligt kommer sgu næppe til at gøre brug af det. Når jeg køber en film er det for at se filmen, ikke for at sidde og klippe/klistre billeder sammen fra filmen. Hvis jeg vil det har jeg Gimp på min computer ;)



Om det kan bruges?! Har du evt. set en DVD-menu for nylig? De har en vis spilletid hvorefter de så starter forfra.
Med et java user interface ville man kunne have en menu kørende i et meget flottere flow, det er hvad jeg lige umiddelbart tænker på af fordele...



Om det kan bruges?! Har du evt. set en DVD-menu for nylig? De har en vis spilletid hvorefter de så starter forfra.
Med et java user interface ville man kunne have en menu kørende i et meget flottere flow, det er hvad jeg lige umiddelbart tænker på af fordele...

Okay, fint nok, så kan man få persistent DVD-menuer.

Er det virkelig al den feststemning som artiklen lægger op til, værd? O.o



Om det kan bruges?! Har du evt. set en DVD-menu for nylig? De har en vis spilletid hvorefter de så starter forfra.
Med et java user interface ville man kunne have en menu kørende i et meget flottere flow, det er hvad jeg lige umiddelbart tænker på af fordele...

Okay, fint nok, så kan man få persistent DVD-menuer.

Er det virkelig al den feststemning som artiklen lægger op til, værd? O.o

Jeg er ikke sikker.. :P Måske for ham?
Man kunne også forestille sig en helt ny form for interaktive film?



t