jobsamtale

Tags:    .net

Hej venner
Jeg har fået en opfordring til en inteview.Its for programmør for dot net.How interviewet vil være her generelt? Interviewet finder sted ved deres Consulting Director.So hvordan det skal genarlly gerne Teknisk diskussioner om mit job oplevelser eller HR drøftelser ??? Kan du give mig nogle idéer.



MVH
Signe



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Job interviews er normalt mere HR stuff end teknisk diskussion. De vil dog sikkert gerne vide hvad du har lavet før, men de stiller næppe præcise tekniske spørgsmål som "hvorfor har man ikke multipel nedarvning i C#".

Tre gode råd:
1: Sæt dig ind i firmaet og jobbet inden du møder op. Firmaer kan godt lide at folk interesserer sig for dem.

2: Vær dig selv, dvs. ærlig.

3: Hør efter hvad der bliver sagt.

Held og lykke.



Tak for din støtte ..
Jeg har nogle få (max 3) år expereince i dot net.So vil de beder mig om at forklare om mit projekt erfaring eller bede mig gøre programmeringen ved at give nogle eksempler?
search



Indlæg senest redigeret d. 08.06.2009 17:30 af Bruger #15042
I langt de fleste tilfælde vil de spørge til hvad du har lavet, dvs. hvilke områder du har arbejdet med.
Det kunne være GUI, database, internet protokoller, analyse, design, test, kodning, osv.
DVS. mere "projekt erfaring" end "give eksempler".



tusind tak til dig min ven.
Hvor mange niveauer vil det være??? Ligesom i min gamle selskab Jeg har 2 niveauer af interview, En af dem er teknisk diskussion, og hvis jeg har valgt, så vil de ringe til dig for HR interview.Is det samme her?? Forskellige niveauer af processen??



Det kommer meget an på firmaet. Hvis firmaet er lille, vil der måske kun være én interview, men ofte er der to, HR og teknisk. I store firmaer kan det tekniske være delt op i flere.

Jeg var en gang til samtale fra ca. 9 om morgenen til ved fem tiden om aftenen, men det var så også i udlandet.



wow .. det er stor ... Men for mig, at de lige fortalt sin for 1 hour.from 1-2.
Jeg ved det ikke, så hvordan vil det blive?




t