design

Tags:    grafik webdesign

jeg har i tankerne at lave en side som sælger templates, er her nogle som er gode til design som vil lave design som kan sælges , du får 50% af salget

kan kontaktes på

mail : myrs@live.dk
msn : myrs@live.dk



Undskyld jeg siger det, men hold da op et amatør opslag. En designer kan sagtens finde nogen, vedkommende kan lave designs for, og få den fulde pris. Du skriver hverken noget om tankerne bag eller andet.

Du spørger blot efter en designer, og siger at du har en idé, hvor er baggrunden bag?



Er her nogle der gode til at lave programmer så vil jeg godt sælge dem. I kan få 50%... Nej lad os sige 40!



john, jeg tror du skal uddybe meget, hvis der er en plan bag det, for de fleste designere kan nemt finde nogen at ave en template for og så få 100 % af indtægten..



Er her nogle der gode til at lave programmer så vil jeg godt sælge dem. I kan få 50%... Nej lad os sige 40!


I får 41% hos mig!



jeg har i tankerne at lave en side som sælger templates, er her nogle som er gode til design som vil lave design som kan sælges , du får 50% af salget

kan kontaktes på

mail : myrs@live.dk
msn : myrs@live.dk


John, nu har jeg også læst alt dit endeløse pjat på Amino. Sæt nu tanke bag handling.



jeg har i tankerne at lave en side som sælger templates, er her nogle som er gode til design som vil lave design som kan sælges , du får 50% af salget

kan kontaktes på

mail : myrs@live.dk
msn : myrs@live.dk


Jeg vil på det stærkeste fraråde folk at lave nogen handler med denne person. Han har forsøgt at snyde mig på msn.




Indlæg senest redigeret d. 01.09.2009 19:28 af Bruger #15268
t