checklogin fejl?

Tags:    php

davs udviklere:

jeg har lige hentet og sammensat mit loginsystem igen til Jkay.dk
men det virker stadig ikke
Fold kodeboks ind/udKode 

det er koden, og den har virket, men virker åbenbart ikke mere
så jeg vil hører om nogen kan se hvad problemet er?
og måske endda fixe det...

1000 tak på forhånd

Indlæg senest redigeret d. 18.07.2009 23:04 af Bruger #14510
5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Opdagede lige at du nok lige skal fjerne dit brugernavn og adgangskode fra dit første indlæg. Nu er jeg en uskadelig person, men det er ikke alle på internettet som er det :)

Jeg har rettet lidt i din kode hist og her, og det er udelukket mit forslag til dig.

En ting du lige skal være opmærksom på at jeg har ændret fra at du bruger SH1, til MD5. Dvs. de adgangskoder som du har i din database også skal laves om til MD5.
Her er et billede om hvordan du laver dine adgangskoder om til MD5 i phpmyadmin: http://www.karakas-online.de/EN-Book/images/phpmyadmin-field-functions.png :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Spørg endelig hvis der er noget.

har fået det til at virke s;
med koden:
Fold kodeboks ind/udKode 

hvor jeg har slettet AND password=$mypassword

men er der så nogen der ved hvordan jeg gør det så passwordet virker ?

altså lige PT skal man nemmelig ikke skrive password, den skider på om passwordet er rigtigt eller forkert :'(

Taak

Indlæg senest redigeret d. 17.07.2009 21:55 af Bruger #14510
Tror du skal vælge og kryptere dit password med MD5 i stedet for. Tror det gør det mere overskueligt for dig.

Men du kunne jo bare tjekke passwordet der hvor du også tjekker om $count er 1..

jo tak for det Pelle, men har ingen ide om hvordan jeg tjekker password også :$

tak for tippet med at jeg havde skrevet brugernavn og kode :)
jeg plejer at slette det inden jeg poster men det må lige have glippet for mig den her gang..

men 1000 tak for systemet, det virker perfekt :) dog var jeg så nødt til at slette alle de gamle bruger der var kodet med sha512 men skidt med det.

håber lidt på at du så også gider tage et kig på min tråd angående point hvis post :)

men endnu engang 1000 tak

t