Login system lokalt duer ikke uden database ?

Tags:    php

<< < 123 > >>
Så har jeg siddet og rodet lidt med et login system, fra en guide. Jeg har også lavet mysl connect og det hele, men da jeg ikke har nogle server og gøre det lokat, skal jeg så have tilsluttet en database, for at login systemet virker. For der sker ingen ting, når jeg logger in.

Jeg må desværre sige at jeg ikke lige har koderne nu, for skal finde den guide igen, leder stadig. Men kan bare huske at jeg tænke om det kun duer også lokalt når det er tilsluttet database ?

(ikke hate stavefejl, er for doven til at rette det)

21 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu giver den en ny fejl efter jeg har slettet det hele og downloaded det igen, det hele duer men når jeg vil intil phpmyadmin siger den :

Fejl

MySQL returnerede: Dokumentation
#2003 - Serveren svarer ikke

Serveren er gået i stå prøv at genstarte det hele igen.

Nå jeg trykker start, så siger den:

mysql server started....
busy

og det kam man så blive ved med uden der sker noget:S

Det skete også for mig engang, men så prøvede jeg bare mange gange, og så virkede det.

Det duer slet ikke, hvis jeg bliver ved med at trykke "start" så efter måske 30 forsøg, er den aktiv i 2 sekunder, også stopper den.

Får stadig samme fejl ved phpmyadmin. Men mysl serveren vil jo heller ikke starte, så det må være der fejlen ligger ?

ja, prøv at køre en seperat mysql server, jeg linkede til en tidliger

Okey, nu har jeg så downloaded en database og installeret den. Hvordan fungere det så ?

Jeg vil tro at det virker på samme måde.

jeg kan stadig ikke komme i phpmyadmin, den siger den stadigvæk ikke svarer:S

Sådan, nu virker det, jeg downloadede en nyere version og opgraderet den også, så jeg har det nyeste nu. Det heler virker, php my admin osv:)

Lige et sidste spørgsmål:

Hvordan opretter jeg mig en database inde i phpmyadmin, så jeg kan begynde at kode mysql/php?

Indlæg senest redigeret d. 02.08.2009 17:57 af Bruger #14838
<< < 123 > >>
t