grafisk designer søges

Tags:    grafik webdesign

Hej Udvikleren,

Jeg står og skal lave et større community site. Jeg ønsker at få lavet et design og alt hvad der nu hører til, helt fra bunden af.

Hvad kommer sådan noget til at koste, jeg har en udvikler bag mig, men han ønsker at den grafiske designer skal komme først og lave designet, så han kan gå igang med at kode på sitet.

Jeg har ikke forstand på det grafiske område, så ønsker noget hjælp.

Håber der er en som vil hjælpe. Jeg ønsker at høre en pris for hvad det kommer til at koste mig.

Jeg er ved msn, eller mail lige nu og har ferie så har masser af tid. Så du skriver bare hvis det falder din interesse.

mvh

Nicklas



Jamen det er jo meget forskelligt. Det kommer an på hvad du ønsker / om du har et loft for hvad det må koste / hvor høje forventninger du har til detaljer / om der er få eller mange rettelser løbende /etc.



Hej Christina,

Altså jeg skal et community site, og har fået de farver som der skal på sitet. Men jeg skal bare finde ud af hvordan det skal opsættes, og hvordan det hele skal se ud. Og det er det som jeg skal hjælp til at designe.

Har du msn så kan vi skrive over der :)

mvh

Nicklas


Jamen det er jo meget forskelligt. Det kommer an på hvad du ønsker / om du har et loft for hvad det må koste / hvor høje forventninger du har til detaljer / om der er få eller mange rettelser løbende /etc.




Hej Nicklas,

Jeg er interesseret i at hjælpe med at lave et design, hvis ikke du får Christina til det. Jeg er ikke dyr, og en fornuftig pris tror jeg hurtigt vi kan komme frem til.



Hej Nicklas,

Jeg er interesseret i at hjælpe med at lave et design, hvis ikke du får Christina til det. Jeg er ikke dyr, og en fornuftig pris tror jeg hurtigt vi kan komme frem til.


Hej Michael,

Kan du komme med en pris ?

Ja jeg skal have lavet et design til et stort site, jeg har fået en mail fra e-s-c danmark, hvor jeg kan få lavet : ( Forside + 2 layouts for 2.999,- kr ) , og det er et kampange tilbud de kører lige nu.

SÅ vil gerne høre hvad du evt kan give af pris :)

Men jeg skal jo som sagt lave et stort site.

mvh
Nicklas :: ubook.dk



Da jeg er ufaglært kan jeg ikke tillade mig at tage store summe penge, og jeg har sådan set heller ikke lyst til at tage mange penge, så jeg vil gerne komme med et foreslag på 2.000,-.

I den pris inkluderes jo så et komplet hjemmeside design, og logo og alt det der nu hører med, af grafiske ting. Og jeg vil med glæde om designe siden i fremtiden, hvis det bliver nødvendigt.

Jeg vil ærlig med dig og sige, at jeg jo ikke er uddannet som mediegrafiker endnu, men kan stadig nogle ting og sager. Hvis du ikke føler for at ansætte en ufaglært er det helt i orden. Jeg viser blot min interesse for projektet, og jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at de vil blive et vellykket projekt. Hvis du gerne vil se noget mere til mit arbejde inden du beslutter dig om noget, er du velkommen til at kigge forbi min hjemmeside "www.kewl-design.dk" og gå ind i portfoliet.



Da jeg er ufaglært kan jeg ikke tillade mig at tage store summe penge, og jeg har sådan set heller ikke lyst til at tage mange penge, så jeg vil gerne komme med et foreslag på 2.000,-.

I den pris inkluderes jo så et komplet hjemmeside design, og logo og alt det der nu hører med, af grafiske ting. Og jeg vil med glæde om designe siden i fremtiden, hvis det bliver nødvendigt.

Jeg vil ærlig med dig og sige, at jeg jo ikke er uddannet som mediegrafiker endnu, men kan stadig nogle ting og sager. Hvis du ikke føler for at ansætte en ufaglært er det helt i orden. Jeg viser blot min interesse for projektet, og jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at de vil blive et vellykket projekt. Hvis du gerne vil se noget mere til mit arbejde inden du beslutter dig om noget, er du velkommen til at kigge forbi min hjemmeside "www.kewl-design.dk" og gå ind i portfoliet.


Okaj, lyder fornuftigt.

Men hvad for jeg så ? Det samme som jeg er tilbudt ? Det med ( Forside + 2 layouts ? ) ja også logo.

For jeg skal lave et stort site, og og der kommer jo til at være mange sider på sådan et site. Jeg kan se at du har styr på det, selvom du er ufaglært. Jeg har fået farverne osv så skal det bare designes som jeg gerne vil have det jo. Men kan du hjælpe mig med det ? Eller skal jeg selv ind i f.eks paint og sidde og tegne det ? Har styr på alt det grafiske osv, derfor jeg for nogle erfarne til det, og betaler mig fra det :)

mvh

Nicklas



Forside + 2 layouts for 3.000 kr er dyrt, og derfor vil jeg gerne være med til at lave layout til alle siderne.

Men hvis jeg kunne få din msn, kan vi jo diskutere lidt videre derover, og så er jeg sikker på at vi kan komme frem til noget meget godt. Du skal vide at, jeg vil gerne hjælpe rigtig meget til, og jeg skal nok sørge for at du ikke behøver at begynde på at lave noget selv, hvis det er det du ønsker. Jeg skal nok lave alt grafikken, hvis det bliver nødvendig. Jeg er meget opsat på at hjælpe til, og jeg føler selv jeg er meget fair med mit tilbud :)

Men, som sagt, hvis jeg kan få din msn, kan vi snakkede videre derover.



Okaaj lyder super

jo her er den : nicklasmunk@jubiimail.dk

vi ses på msn champ.




Forside + 2 layouts for 3.000 kr er dyrt, og derfor vil jeg gerne være med til at lave layout til alle siderne.

Men hvis jeg kunne få din msn, kan vi jo diskutere lidt videre derover, og så er jeg sikker på at vi kan komme frem til noget meget godt. Du skal vide at, jeg vil gerne hjælpe rigtig meget til, og jeg skal nok sørge for at du ikke behøver at begynde på at lave noget selv, hvis det er det du ønsker. Jeg skal nok lave alt grafikken, hvis det bliver nødvendig. Jeg er meget opsat på at hjælpe til, og jeg føler selv jeg er meget fair med mit tilbud :)

Men, som sagt, hvis jeg kan få din msn, kan vi snakkede videre derover.




t