Tegn en flue?

Tags:    grafik webdesign

Jeg er ikke ret erfaren indenfor Photoshop og den slags, men nu står jeg lige og mangler en grafisk illustration.. Af en flue!
Jeg ville foretrække gratis, men er det betaling der skal til, må jeg jo grave i lommerne.

Fluen skal ses oppefra, måske lidt fra siden. Den skal ikke se helt ægte ud, gerne lidt overdimensioneret - Men dog stadig ligne en flue.

En der kan hjælpe?

-Thingo



4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Mikkel.
Efter min mening bør du lade vær med at bruge googles billeder til det. Det er farligt med copyright.
I stedet vil jeg anbefale dig at brug en hjemmeside som sælger billeder. Jeg selv bruger dreamstime.com. Her kan du med en søgning finde tonsvis af billeder - og også tegnede. Dog koster de 1 dollar.
Prøv at se nogle af disse billeder som denne søgning gav:
http://www.dreamstime.com/search.php?srh_field=fly&firstvalue=fly&lastsearchvalue=fly&x=24&y=11&s_il=y&s_sm=all&s_rf=y&s_ed=y&s_st=new&memso=y&s_cf=0&s_catid=&s_cliid=&s_colid=&memorize_search=1&s_exc=&s_excp=&s_sp=&s_sl1=y&s_sl2=y&s_sl3=y&s_sl4=y&s_sl5=y&s_color1=FFFFFF&s_percent1=10&s_color2=FFFFFF&s_percent2=10&s_rsf=0&s_rst=7&s_clc=y&s_clm=y&s_orp=y&s_ors=y&s_orl=y&s_orw=y



Jeg har lavet en illustration af en flue, du kan godt få løv at bruge den for en lav pris.
Hvad skal du bruge den til?





Google billeder - Flue? :)

Bare vær sikker med Copyright Osv...



t