Freestyle grafikker søges.. :)

Tags:    grafik webdesign


Hej

Kan du lave noget fedt design?
Savner du nogle grafiske udfordinger?
Kunne du bruge nogle projekter til dit CV?

Lang historie kort..
Udviklere har brug for grafikkere, og omvendt.
Jeg selv, udvikler i min fritid, og har tit brug for noget grafik, og uden grafik bliver det aldrig rigtigt fedt.

Jeg har et netværk bestående af udviklere som tit står og mangler en sej grafikker.
Så jeg kan tilbyde en masse udfordringer i mange forskellige projekter.

Vi mangler en designer til alt hvad du kan tænke dig til.
Spil grafik (2D og 3D)
Web design
Windows applikationer
Mobil applikationer

Hvad angår penge, så er der ingen garanti for nogen indtægt, så se det mere som en chance for at få dig et netværk som hjælper hinanden med forskellige projekter.

Så hvis det lyder som noget for dig så skriv her.



Jeg kunne muligvis godt tænke mig at lave noget webdesign. Du må gerne kontakte mig hvis du har noget konkret.



Har en del erfaring med Webdesigns, så du kan prøve at kontakte mig.

Er under IT-uddannelse, så har også noget erfaring fra uddannelsen af :)



Hej Begge

Web design er ok, men der er mindst ligeså stor brug for andet som også er nævnt, lyder det som noget der er værd at lege med? (spil grafik / applikationer)?

/kenneth



Jeg må indrømme, at jeg har ikke har kompetencerne endnu til, at arbejde med 3D grafik - så grafik til spil er måske ikke der jeg kan bidrag med mest.

Grafikken til applikationer er vel ikke meget anderledes end den til web, eller har jeg misforstået noget der? :)



Hej Mark

Nej, du tager ikke fejl.. det hele starter vel et sted i photoshop, og om det så går via html, eller f.eks. windows forms, det er næsten det samme :)
Hvad angår spil, så er det jo ikke ligefrem store MMO spil som bliver lavet, men mindre forsøg på noget sjovt.. så et par 2D sprites skal der nok komme tale om :)

Jeg finder lige noget konkret og vender tilbage i løbet af en uges tid.

/kenneth



Det lyder godt :)

Vil gerne høre noget mere om det, du kan eventuelt kontakte mig via msn/mail

Det lyder faktisk rigtig spændende :)



www.simplywebdesign.dk



t