Ildsjæl søges

Tags:    snak

Jeg søger en kompagnon til at starte et outsourcing-firma op sammen med. Vores udviklings-/programmeringsafdeling skal ligge i et land relativt tæt på Danmark, som har satset stort på ict og outsourcing de senere år og med fornemme resultater.
Jeg har stort kendskab til landet - samfundsmæssigt, sprogligt og kulturelt og har kontakter. Jeg har beskæftiget mig specifikt med landets it-sektor under min uddannelse og har stort kendskab til den.

Jeg er dog begrænset af hverken at være uddannet eller have arbejdet indenfor it-branchen, hvorfor jeg har brug for en partner, der kender branchen indefra. Du skal være en dygtig udvikler og må gerne have stået i spidsen for udviklerteams. Det er selvfølgelig en fordel, hvis du har arbejdet specifikt med outsourcing, men det er ingen betingelse.

Jeg forestiller mig , at du er fra sidst i tyverne til sidst i trediverne. Derudover skal du naturligvis have et enormt personligt drive og have en brændende lyst til at blive iværksætter.

Jeg har forskellige idéer til, hvordan firmaets struktur skal se ud, hvor mange ansatte der skal være, og ikke mindst hvor vores primære fokusområde skal ligge? Dette vil jeg naturligvis gerne diskutere nærmere med dig.

Send mig derfor en besked. Så kan vi tales ved.

Hvis der derudover skulle være nogen, som kender til andre steder, hvor jeg kan annoncere efter en kompagnon, modtager jeg gerne forslag.

Med venlig hilsen
Rasmus



Indlæg senest redigeret d. 31.08.2009 13:02 af Bruger #15262
t