Grafiker søges til at hjælpe en mig (Programmøren)

Tags:    grafik webdesign

Kære Udviklere.

Jeg står i et mindre problem, skal have designet en side fra bunden af, dertil skal jeg jo bruge en der har forstand på graffik.

Jeg har nogle punkter som jeg gerne vil have bliver overholdt, som jeg gerne beskriver.

I projektet kan jeg nævne at siden skal virke meget oplevelsesfuldt for brugeren bag skræmen, med nærmere beskrivelse skal man kunne se nogle af billederne bevæge sig (Til tider, ikke konstant).

I dette projekt føler jeg ikke der er brug for Flash, da det for slut brugeren skal være så let at komme ind på sitet uden at skulle installere plugins og uden at skulle få diverse advarsler om hvordan dette skal gøres.

Iøvrigt, så vil jeg sige at det er sådan et frit arbejde, dvs. Det eneste du får ud af dette, er æren af at lave det, og måske udkonkurer alle andre relateret sider (Da de i forvejen existerende sider i forvejen er ret kedelige at se på).

Lidt krav:
CSS, JS og HTML, på et basic hvor jeg ikke har nøde selv at skulle støtte op om at hjælpe (Med kortere ord; I SUCK, YOU DON'T SUCK AT IT!! - Sådan skal det være)
Hvis du føler brugen af ajax skal være der, så gør du endelig det.

Designet skal være tilpasset de 5 mest almindelige browsers.
Godt nok skal det ikke kunne udvide sig, med mindre skærmstørrelsen er helt i øverste felt.

Som sagt, gratis arbejde, ingen Løn, sorry. (Kan dog MÅSKE bruge dig senere i små lønnet arbejde hvis du kommer til at lave et godt arbejde)

Stil gerne spørgsmål.



Hej Danni :)

Kan se at du søger efter "gratis" arbejde men chance for du finder det med dine krav er minimale! Men mit råd er skrab nogle penge sammen, eller lær det hele :) Jeg må indrømme jeg også stinker til det og jeg må også øve ;)



Problemet er at det er home-made det hele, så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal med min økonomi skrabe sammen til sådan et projekt.

Som sagt, så er der dog nok noget fremtidigt arbejde - Såfremt det første er lavet som det skal, så kan jeg nok godt bruge personen til noget lønnet arbejde, når der skal bruges en web-grafiker.

Iøvrigt, så får man chancen for at placere noget større på sit papir, som bestemt også kan bruges i sit job, man kan måske ikke prale af det functionelle bag sitet - Men, man kan dog prale af at have lavet et enestående design - Jeg skal nok komme med nogle forslag til hvordan mit site kunne se ud, med mindre grafikeren har et bedre forslag.

Og jeg må indrømme at det er jo ikke det helt store der skal laves, og idé'en er i bund og grund nem nok (Hvis man kan finde ud af det - Og jeg er ikke god til billede behandling), jeg kan en del HTML, CSS og JS, men, det går lidt over mine egenskaber.

Kunne nok godt selv ved "further reading og øvelse", men, projektet er altså for unikt og alligevel af en størrelse, til at jeg kan nå at lave det på få uger. Efter min mening dog.

----

Hvis jeg nu kommer med et nogenlunde designet billede som NÆSTEN viser hvordan det skal gøres, er der så nogen der melder sig på banen?

Mvh. Danni.



Noget alla det her:

http://truxiz.net/pic/template.png

Og i den grønne firkant, skal der være et reptil der bevæger enten hale eller ben, hen over de links der skal være i toppen.

Nogen der ikke forstår? Beskriver gerne yderligt.

Det er bare en af de ting der skal laves.. bag-grunden skulle også gerne være en smule dynamisk, og der skulle også gerne være lidt tropisk lyd på når man får besked, osv osv.. Som sagt, selve PHP programmeringen (Som det jo alligevel ikke hedder), det skal jeg nok selv stå for, det er mere det der med HTML, CSS og JS/AJAX.

Anyone that can help?
Jeg ville kun selv kunne lave det, hvis jeg havde været god til at manipulere billeder mm.



Hej, det lyder da spændende nok, hvad det end er ? :D ...

Se min side simplywebdesign.dk, og skriv til mig den vej, så finder vi da ud af noget !?

mvh.
Nikolaj



Tak Nikolaj.
Jeg har svaret på din email.. :)



t