Hej

Jeg er i gang med at udvikle en applikation til en PDA, der kører Windows Mobile Classic. Det er nærmere bestemt en HP iPAQ 214, som applikationen skal løbe på.
Jeg har udviklet min applikation i VS 2008 og testet den med en emulator.
Jeg har Windows Mobile 6 Classic Emulator som "Target Device" og "Framework Version" til v.3.5 i properties for mit projekt. Det kører fint på emulatoren.
Jeg byggede en .cab-fil, som jeg har brugte til at installere applikationen på PDAen. Til at starte med kunne jeg ikke afvikle applikationen. Jeg fik smidt en exception i hovedet med NoSuchMethod eller ca. der omkring. Det var fordi jeg ikke havde det rigtige .NET compact framework installeret. Så tog jeg og installerede NETCFv35.wm.armv4i.cab på PDAen. Den fandt jeg i
C:\Program Files\Microsoft.NET\SDK\CompactFramework\v3.5\WindowsCE
På min laptop. Jeg kopierede filen over ved brug af ActiveSync.
Når jeg kører applikationen nu får en ny exception:
ObjectDisposedException
at Microsoft.AGL.Common.MISC.HandleAr()
at
System.Windows.Forms.MainMenu._CreateMainMenuTree()
at
System.Windows.Forms.Form.set_Menu()
at
SmartDeviceProject.Form1.InitializeComponent()
at SmartDeviceProject1.Form1..ctor()
atSmartDeviceProject1.Program.Main()
Jeg synes at det er besynderligt, at der hvor det går galt er i InitializeComponent(), som faktisk er en metode, der bliver genereret på bagrund af det drag n' drop man laver, når man designer GUIen.
Problemet opstår altså lige under opstart, men IKKE på emulatoren. Jeg er gået i stå og håber på at kunne få lidt hjælp til at komme videre. Alle inputs er meget velkomne! Er der nogle der evt. kan gennemskue om jeg har gjort noget forkert, eller burde have gjort noget anderledes? Greb jeg opdateringen af mit compact framework an på en forkert måde?
I hvert fald tak på forhånd

Mvh. Peter.