Designer søges (Non-profit)

Tags:    grafik webdesign

Jeg søger en designer der af lyst og hjælpsommelighed vil hjælpe mig med at designe min side. JEG VIL IKKE TJENE NOGET PÅ SIDEN, og i tilfælde af at jeg nogensinde skulle komme til det, vil jeg nok se på at give designeren en acceptabel løn.
Jeg kan tegne i photoshop, men jeg kan ikke lave hjemmesider. Praktisk talt så har jeg lavet noget af grafikken, men jeg tror personligt ikke det vil komme til at passe ordentligt sammen. Desuden er jeg en noob til CSS, og jeg har ikke lyst til at lære det, eftersom jeg ikke vil have en fremtid som programmør -.-
For en designer der vil i gang, er det her en enestående chance for at kunne vise sine værker frem, og som løn (Som ikke er i penge), vil jeg hjælpe vedkommende med at kode noget PHP eller lign. Desuden har jeg ALT for meget diskplads på min webserver, så jeg vil deri give et webhotel + subdomæne.

Emnet er et hackerspil, det er på engelsk, og jeg har allerede en skitse for layout. Farver og om det skal være et fixed eller floating design er jeg ligeglad med. Mine eneste krav er at du ikke får penge for det, og at det skal være til at påføre mine PHP sider.

Jeg er koder, og det er mit webhotel, og ellers så har jeg nogle venner her og der, der hver kan lidt PHP og lidt CSS, så hjælp er der masser af, jeg kan bare ikke finde ud af at "Skrive mig et design" ;)

Send mig en privat besked hvis du er interasseret, eller send mig en e-mail på support-AT-zeroyear-DOT-net for yderligere detaljer, som IM o.lign.



Indlæg senest redigeret d. 17.09.2009 22:49 af Bruger #12242
t