If argument til mit dataviewgrid

Tags:    c#

Hey drengene! Sidder og skriver mig et program, og skal prøve at sørge for at hver gang programmet finder en værdi som allerede er i DataGrid1, så kopiere den det til DataGrid2 istedet. :) har prøvet følgende.

Fold kodeboks ind/udKode 

Har fundet ud af at
OrgGrid.Rows.IndexOf(OrgMD5) = md5)
ikke virker, er der nogen idéer? :)

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
= bruges til tildeling af værdi
== bruges til at tjekke en værdi

Ohh, sorry, det var sådan jeg fik det udtrykt. :) Men det virker heller ikke, som sagt skal den søge alle mine rows i OrgMD5 igennem, og hvis der er én der allerede har den værdi som er på vej frem, så skal den skrive det til DupGrid, istedet for OrgGrid, så der ikke kommer 2 ens i samme grid. :)

Har nu fundet en lidt anden løsning som jeg gerne vil høre om i kan hjælpe med. :)

Fold kodeboks ind/udKode 

Problemet er at når jeg scanner de samme filer 2 gange, så skriver den det hele til OrgGrid, hvor af at hvis der er 2 ens, så skal dem der er ens ryge ned i DupGrip, men det gør de ikke, prøvede at skrive

if (md5array[].Contains(md5))

Men kan ikke sætte [] som tomt, hvilket jeg nu ellers troede ville sige at den skulle tjekke alle arrays der var lagret i den? og der hvor jeg har skrevet

md5array = new string[1000000];

Er igen fordi den ikke tillader en tom værdi ( som jeg troede skulle være dynamisk ). :)

Indlæg senest redigeret d. 22.09.2009 09:30 af Bruger #15041
Løst.

t